NOD juli 2020

Hoi,
Gefeliciteerd voor alle zwangeren! 
Heb iets waar ik de laatste dagen mee zit. Mijn vriend en ik willen echt heel graag dat tweede kindje, maar de laatste dagen zit er wat twijfel bij. Onze eerste slaapt heel slecht. Altijd al gedaan. De laatste tijd lijkt het weer wat erger dan het was. Ik ben op en kan de laatste dagen alleen maar bedenken dat dit met een tweede weer zou kunnen, of erger, dat ze elkaar wakker gaan houden. Ik merk echt dat het me best wat stress oplevert. Iemand ervaring. Alle tips zijn welkom.

Wow. 4 zwangeren erbij sinds de laatste keer dat ik keek. 
Gefeliciteerd SteefieH, Eef, Sammy en Jenni!
Hopelijk volgen er nog veel meer!
Hier momenteel niet zo veel vertrouwen in mijn lichaam. Mijn temperatuurstijging is wel zichtbaar en ik weet wel zeker dat ik heb geovuleerd, maar ik denk niet dat het een goed eitje was. Of in ieder geval het corpus luteum maakt niet zo goed progesteron aan volgens mij. Mijn temps zijn nu rond de 36.9, waar ze in de LF van mijn zwangerschap rond de 37.2 waren. Nu pas 4/5DPO dus moet nog even wachten. Vorige 2 cycli al op 9DPO ongesteld, dus hopelijk kunnen we tenminste dat nog rekken.

Ik ga 9DPO testen. Dat is dus de 18e en vanwege mijn korte LF ook mijn NOD. Voor NOD testen heeft bij zo'n korte LF geen zin. Ik had vorige zwangerschap op 10DPO een tuurtest, maar toen was mijn LF wel 11/12 dagen.
Mogelijk verspil ik zo een test omdat het best kan dat ik dan diezelfde dag nog ongesteld wordt, maar ik ben zo iemand die mezelf helemaal gek maakt. Na een negatieve test ben ik wel wat teleurgesteld, maar is de gekte in mijn hoofd tenminste weer even weg. Speciaal voor het doel van vroeg testen wat goedkope action testen in huis (gewoon de normale).

Hoi iedereen ik had de laatste 3 dagen licht bruin bloed verlies dus ik dacht menstruatie komt er aan dus niet ik heb net positief getest. Ik had dit echt niet verwacht want 2 weken geleden besloten wij pas voor een 2e te gaan en het is dus van 1x raak ik moet echt even bekomen?

Gefeliciteerd!
Hier gisteren of vandaag mijn NOD en nog geen tekenen van een menstruatie.  Pas de eerste ronde voor nummer 2. Misschien morgen toch maar een test aan wagen. Bij de 1e pas getest toen ik 4 dagen over tijd was!

Dames,
Ik sluit me hier ook aan.
Vandaag ook nog een topic geopend over ovulatie testen en cervix slijm maar ben haast zeker dat we net op het goede moment seks hebben gehad.
1e ronde voor 2e kindje. Heb niet heel veel hoop omdat we maar 1 keer seks hebben gehad tijdens de vruchtbare dagen, maar toch de eerste poging weer.
NOD valt tussen 25 en 27 juli.
Dan is het toch allemaal weer spannend als de kans er is.

Terug
Bovenaan