NOD juli 2020

Hi dames

allereerst gefeliciteerd aan alle meiden met een positieve test! Even een korte intro. Wij zijn ons eerste prachtige mannetje Frenkie met 19 weken verloren na het spontaan breken van mijn vliezen. Nu hebben wij de kracht weer gevonden om het nog een keer te proberen.  Mijn NOD was 9 juli en mijn ovulatie dmv ovulatietesten was 29 juni. Dit houd in dat ik vandaag op 12 DPO zit en 3 dagen over tijd. Ik heb de afgelopen dagen al getest maar bleef negatief. Zal ik vandaag weer testen?

Wat heftig msmaybeapril. Wanneer is het gebreurd? Krijg je nu ook extra controles of via de gyn? 
Miss dat je nog 2 dagen kunt aankijken en dan nog eens testen. Heb je altijd een lutale fase van 9 of 10 dagen?

Gefeliciteerd dames met positieve testen! :) Die van mij was negatief helaas, maar ik ben er niet heel rouwig om hoor, is pas tweede ronde en we hebben geen haast. SteefieH heb je al getest? En MsMaybeApril, wat heftig zeg. Met een ovulatie op 29 juni is het nu nog vroeg toch? Hoop dat je niet lang hoeft te wachten. Ik ga door naar ronde 3, veel geluk dames, hoop voor ons allen dat we snel zwanger zijn :D

[quote quote=10339586]Hi dames allereerst gefeliciteerd aan alle meiden met een positieve test! Even een korte intro. Wij zijn ons eerste prachtige mannetje Frenkie met 19 weken verloren na het spontaan breken van mijn vliezen. Nu hebben wij de kracht weer gevonden om het nog een keer te proberen. Mijn NOD was 9 juli en mijn ovulatie dmv ovulatietesten was 29 juni. Dit houd in dat ik vandaag op 12 DPO zit en 3 dagen over tijd. Ik heb de afgelopen dagen al getest maar bleef negatief. Zal ik vandaag weer testen?[/quote] Heftig zeg! Hoe gaat het nu met jullie? Hebben jullie het een plekje kunnen geven? Zijn jullie ooit te weten gekomen wat de oorzaak is?

@mama Dtje ja we krijgen nu begeleiding van de gynaecoloog. We wachten nog even af. 

@Z-brandt een plekje vind ik moeilijk maar hij is nu onderdeel van ons leven en we zullen hem voor altijd missen. De pijn zit er nog maar de liefde overwint de moeilijke momenten. 

Vanmorgen de  clearblue test gedaan en gas zwanger aan. Allemaal nog onwerkelijk en het besef komt denk ik nog wel. Maar echt heel blij en bijzonder dat het echt zo is!!

Zijn er meerdere van jullie die na dezelfde test van clearblue, een aantal dagen later nog een keer testen met bijvoorbeeld de kruidvat 2v5?

Gefeliciteerd!? Als je nod 8-9 juli is had de test toch 2-3 aan moeten geven? Of heb je een onregelmatige cyclus? Niet dat het heel veel uitmaakt want zwanger is zwanger!?

Terug
Bovenaan