NOD juli 2020

Ja, ik weet het niet helemaal NOD is eigenlijk komende zaterdag dacht ik en meestal wel regelmatig. Heb alleen een beetje (sorry onsmakelijk) roze slijm, dus dacht dat het dit keer vroeger was, maar zet nu niet helemaal door. Bij mijn zoontje had ik dit ook en bleek ik zwanger, maar ik wacht nog even af. 

Ohh heel spannend nog dan, toch weer zo killing he dat wachten. Is dit dan ook de eerste ronde weer?
Ik vind het toch ook wel weer spannend ondanks dat ik niet zeker weet of we m goed gebruikt hebben ja of nee.
Stel dat mijn eisprong echt vrijdag of zaterdag was dan zou ik de 24e kunnen testen. Als deze toch op maandag was dan pas de 27e.
Ik ga de 24e gewoon testen en dan zien we het wel weer.
Duurt dus nog zo lang he haha.

Ja ik haat dat wachten echt! Ik wil het gewoon meteen weten :D maar goed, heb altijd het idee dat het wel gaat komen, maar dat we gewoon geduld moeten hebben... Als het nu niet is gelukt wordt het ronde 6. Dat is nog niet zo lang. Denk dat we er bij de eerste alleen maar 2 maanden over hebben gedaan ofzo en toen nog helemaal niet zo bewust met uitrekenen van dagen enzo. 

Terug
Bovenaan