NOD juli 2020

Gebruiker10259559 of moet ik zeggen Girafje, of is het Z-Brandt? Eelke ga van het forum af! Je bent niet welkom hier! Ik irriteer me echt mateloos aan je.

Net getest, nog niet overtuigend positief zojuist. Morgenvroeg nog maar één aan wagen om te kijken of ze oplopen. Ook nog geen enkel teken van een menstruatie. Nog even spannend dus!

Nee heb geen foto gemaakt. Het verticale streepje moest je wel echt goed voor kijken. Had een test van de Kruidvat.  Bij mijn dochter toen clear bleu die was meteen duidelijk, maar heb toen pas na een dag of 4 getest. Zit nu op dag 26. Normaal altijd rond 23 en soms 24 ongesteld.

Rojo waaraan irriteer jij je en waarom zou Girafje/Gebruiker/Z-Brandt niet welkom zijn hier? Ik heb nog nooit een onaardige reactie van al die accounts gezien. Wel behulpzaam en vriendelijk.

Eelke heeft meerdere malen gelogen in andere topics. Niets van wat zij zegt is waar. Zo loog ze onlangs in een whatsapp groep over het feit dat ze zwanger was. We kwamen er achter dat ze gewoon een foto van internet afgeplukt had om te doen alsof ze zwanger was. In het formum alweer ronde 10 voor een 2e is ze inmiddels uitgekotst door al het gelieg. Nu heeft ze onlangs ook een account Z-brandt aangemaakt en iedereen wijsgemaakt dat ze IUI deed, vervolgens wilde ze ons weer wijsmaken dat ze zwanger was, maar werden we allemaal achterdochtig door de manier van typen en het verwijderen van berichten. Als jullie enig idee hebben wat wij de afgelopen weken met haar meegemaakt hebben dan snappen jullie mijn frustratie. Eelke moet hulp zoeken ipv hier allerlei leugens en aandacht zitten zoeken. Wij zijn haar gelieg en bedrieg spuugzat! Ze moet andere voor de gek houden, maar niet ons. Ik vraag me af of ze uberhaupt kids heeft en zwanger wil worden of dat het een of andere gek is die om de zoveel tijd weer een nieuw account aanmaakt. 

Vandaag is mijn menstruatie toch doorgebroken, ontzettend balen. Ik had deze ronde echt het gevoel dat het eindelijk gelukt was :(. We gaan door naar ronde 14 (11e maand)! 
Verwachte NOD: 8 augustus! 

Terug
Bovenaan