NOD juli 2020

Ik snap je helemaal. Ik duim voor je!
Ik heb op zich wel een goed gevoel... Alleen af en toe overvalt de angst voor een twee buitenbaarmoederlijke zwangerschap me. Maar ik probeer het los te laten. Mocht ik zwanger zijn krijg ik met 5 weken al een echo gelukkig.

Aaii, dat snap ik dat je die angst dan weer hebt. Wel fijn dat je dan over een week of 1,5 week dan al een echo hebt ?
Ik duim ook voor jou!

Gefeliciteerd Blablabla!

Ik krijg morgen de zwangerschapstest binnen. Iemand ervaring met testen later op de dag (niet met ochtendurine)? Ik zit morgen wel een week na mijn NOD.

Als je zwanger bent dan kan dat makkelijk anders dan in de ochtend. 
Ik had avond voor NOD getest en was licht positief.
Succes!! Ik zou nu snel naar de winkel rennen whaha  

Spannend hoor JulieD, Niempje en Carly! Leuk dat er weer wat meiden kunnen gaan testen de komende dagen. Ik zit vandaag op 4DPO en had een helderrood bloedsliertje in mijn afscheiding. Kan het op dit moment in mijn cyclus niet plaatsen dus hecht er maar niet teveel waarde aan, al werd ik de vorige 2 cyclussen wel al op 6DPO ongesteld. 

[quote quote=10342400]Als je zwanger bent dan kan dat makkelijk anders dan in de ochtend. Ik had avond voor NOD getest en was licht positief. Succes!! Ik zou nu snel naar de winkel rennen whaha[/quote]
Haha snap ik. Ik vind het ook bizar hoe goed ik mezelf kan beheersen. Snap er niks van
Wanneer is jouw NOD?

Ja echt heel goed van je!!
Mijn NOD is tussen 25 en 27 juli. Ik zit dus erg vroeg hahah en weet dat er nog van alles kan gebeuren. Ook weet ik dat het een valse streep kan zijn omdat het buiten afleestijd is. Alleen door die krampen die ik al heb en de afscheiding? die er is terwijl normaal naar ongesteldheid het mega droog is whaha.
Mn lijf houdt me goed voor de gek als het niet raak is?

[quote quote=10342446]Ja echt heel goed van je!! Mijn NOD is tussen 25 en 27 juli. Ik zit dus erg vroeg hahah en weet dat er nog van alles kan gebeuren. Ook weet ik dat het een valse streep kan zijn omdat het buiten afleestijd is. Alleen door die krampen die ik al heb en de afscheiding? die er is terwijl normaal naar ongesteldheid het mega droog is whaha. Mn lijf houdt me goed voor de gek als het niet raak is?[/quote]
Spannend! Schiet ook al op. Hopelijk heb je snel een knal van een goede test!
Daar ben ik dus zo bang voor. Dat ik morgen die test doe. Niet zwanger blijkt en praktisch meteen daarna ongesteld wordt. Maar goed. We zullen wel zien. Morgen ochtend worden de testen bezorgd. Daarna maar meteen eentje gebruiken (voordeel van thuiswerken ?)

Terug
Bovenaan