Hi meiden,
Ik zit in ronde 6 voor 1e kindje. Ik heb een cyclus van 35 dagen en meestal eisprong rond dag 23. Deze keer loopt het iets anders ?
Ik heb de afgelopen cyclus een fertiliteitsmassage gehad (aanrader, mn buik is sindsdien veel soepeler) en vanuit de therapeut slik ik ook supplementen, waaronder DIM. Omdat ik een keer een cyste heb gehad en PMS klachten raadde ze dat aan. Hierdoor komt je oestrogeen meer in balans. Ik merkte daardoor ook dat mn urine er anders uit zag (vanwege de afvalstoffen), zo was deze vorige week een x oranje. Ik gebruik altijd ovulatietesten van 2BeSure en vind daarmee altijd mijn piek, behalve vorige week. Nou vraag ik me af of dat misschien door DIM komt, dat mn urine dan anders is en de test daar anders op reageert (iemand ervaring mee?), ze liepen namelijk wel op en het streepje was wel iets donkerder maar bij mij wordt de streep altijd echt een knaller.
Ik zou mijn eisprong eigenlijk vorige week vrijdag of zaterdag moeten hebben gehad. Woensdagavond ook steken bij mijn eierstokken, dus het leek erop dat het zover was (ook rekbaar slijm). Maar sinds vandaag heb ik weer erg veel last van een stekende pijn bij mn eierstokken, vandaag weer ovulatietesten gedaan en juist veeel lichter. Nu vraag ik me dus echt af of ik mijn eisprong al heb gehad of dat deze nog komt.. maar het is nu dag 27 en heb al maandenlang een cyclus van 35 dagen. Ondertussen gaan we door met klussen en moeten we maar afwachten... ?
Na zaterdag ook gestopt met DIM, want voelde niet helemaal goed. Ik kreeg namelijk na zaterdag last van misselijkheid en een grieperig gevoel en wist niet of dat er iets mee te maken kon hebben. Dat is vandaag nog steeds zo, dat ik zelfs thuis ben gebleven van werk. Ik heb verder geen verhoging of koorts, maar voel me gewoon grieperig/warm en misselijk na het eten. ?