NOD juli 2020

[quote quote=10342302]Na een licht positieve test op zondag, vandaag toch ongesteld geworden en weer negatieve testen ?. Dus wij schuiven ook weer door. Al zal het een pijnlijke maand worden. Normaal gezien gingen we half augustus ons eerste kindje verwelkomen. ?[/quote]
Ah shit, wat balen zeg! Zeker icm die licht positieve test en met komende maand in het vooruitzicht. Hopelijk brengt volgende maand een knal positieve test met zich mee

[quote quote=10342301]Ik schuif een maandje door,net ongesteld geworden. Ik dacht het al, voelde totaal niks…(en bij mijn vorige zwangerschap wel) succes meiden, ik hoop voor de wachtenden goed nieuws!![/quote]Ik hoop dat je volgende maand beter nieuws hebt!

Wat vervelend voor de meiden die ongesteld zijn geworden. En zeker na een positieve test. Heel veel sterkte! En ik duim voor jullie mee dat het volgende maand voor raak zal zijn.
Ik heb vanochtend weer getest en de streep is donkerder dan die van gisteren.
https://www.mupload.nl/img/0pjzqmtpyyu.jpeg
Ik kan het nog steeds niet geloven. Echt bizar! Zo blij! 

Aahh Liefje wat rot, heel veel sterkte@
Gefeliciteerd Blablabla!! Hopelijk blijft het lekker plakken.
Ik kon me niet inhouden vanochtend en heb getest. Zag niet meteen iets maar ja 2 uur echt heel lichtjes. Niet zo een pen streep maar echt een goede super lichte streep. Dit had ik bij onze dochter ook zo. Morgen weer testen want dit is natuurlijk wel gevaarlijk zo ?

@ flowerrose Het kan nog heel goed. Ik had toen ook een negatieve test, maar nu dus wel positief. Je kan nog even afwachten of een testje doen.
@ niempje Wat leuk!! Voorzichtig gefeliciteerd alvast! Hopelijk wordt de test snel donkerder. Spannend he?

Het lijkt wel spannender dan bij de 1e. Ook omdat je van alles voelt wat je toen niet kon plaatsen en nu wel. 
Zit nog aardig ver voor NOD dus kan nog van alles gebeuren natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer.

Flowerrose ik testte in maart pas op mijn NOD (dpo14) heel licht positief. De dag daarvoor nog negatief.
Niempje wat spannend! Ik kan mezelf ook nog niet echt inhouden maar ik zit nog maar op dpo6 hahaha. Vanaf vrijdag mag ik gaan testen. Ook al is het dan nog steeds heel vroeg. Maar langer kan ik me niet inhouden denk ik.

Haha ja ik zit ook nog maar op 8 DPO dus ga nergens van uit momenteel. Maar het geeft me soort van rust om nu smorgens te testen telkens. Dusss als ie morgen binnen afleestijd positief is dan is het echt zo. Tuurlijk moet ik dan nog mijn NOD afwachten.
Ik duim voor je Carly! Heb je een goed gevoel?

Terug
Bovenaan