NOD juli 2020

FlowerRose dat is zeker positief!! Gefeliciteerd hoor ? Kijken of de test morgen ochtend wat op loopt?
Ik ben gewoon  bereid naar bed te gaan zodat het eerder morgen lijkt ?

Woooow zoveel positieve testen, gefeliciteerd meiden. Hopelijk mag ik een dezer dagen aansluiten. Morgen dpo8. Fingers crossed!

Wauw gefeliciteerd FlowerRose!
Ik zit precies 7 dagen na eerste positieve ovulatietest, vorige 2 rondes werd ik die dag ongesteld, vanaf nu echt fingers crossed ??

Super fijn FlowerRose! 
Ik heb vanmorgen getest maar nog geen streepje te bekennen. Had ook niet anders verwacht op dpo8. Vorige keer testte ik pas op mijn NOD positief. Dus dat zou betekenen dat ik nog 6 dagen geduld moet hebben. Al heb ik wel elke keer het idee dat ik zere borsten heb.... Maar ik kan het me ook inbeelden haha.

Jaaa super! 
8DPO is erg vroeg Carly. Krijg je hetzelfde als bij mij? Vanmorgen getest en ik zie zo een vaag streepje dat ik m niet op de foto krijg. Weer wachten tot morgen whaha.

Super zeg FlowerRose! Gefeliciteerd!

Hopen dat het streepje morgen donkerder is Niempje. Maar.. een streep is een streep! :)
Hier vanochtend ook weer getest. Het streepje is ongeveer net zo donker als gisteren. Hopelijk gauw een 'knaltest'. Dan geloof ik het pas echt denk ik haha!

Hi meiden, weer even een update. Ik ben vandaag al 2 weken ongesteld. Sinds vanacht heb ik de klachten die ik altijd tijdens mijn menstruatie heb. Maag-darm klachten vooral. Geen eetlust, onwijs veel darmkrampen, misselijkheid en soms overgeven. Terwijl het bloeden leek te stoppen, begint het nu alweer van voor af aan. 
Ik heb de moed bij elkaar geraapt en de huisarts gebeld. Mijn verhaal uitgelegd (menstruatie van nu al 2 weken, 3 dagen na eisprong ongesteld, etc). En de assistente antwoordde: 'Ja maar meisje, wat wil je nu eigenlijk dan? Het is toch zoals het is?'
Ik stond even perplex hierdoor. Blijkt maar weer dat er nog een veel te grote 'taboe' heerst op menstruatieklachten. Niet alleen in de maatschappij, maar ook blijkbaar bij huisartsen die klachten niet serieus nemen. Ik heb er erg op moeten aandringen (en nog erger moeten maken dan het is) om een afspraak te krijgen. Die heb ik nu staan voor volgende week donderdag. 

Wat vervelend Danielleeeex, kan me voorstellen dat je je niet serieus genomen voelt. Fijn als je een goede huisarts/assistente treft, maar helaas zijn er ook nog wat botte horken in zorgland. Hopelijk levert die afspraak in ieder geval wat op en twee weken ongesteld is ook wel erg lang. Ben je al lang gestopt met anticonceptie?
Ik had woensdag en gisteren een druppel bloed, maar vandaag weer helemaal niks. Wel krampen. Ik laat het maar even op zijn beloop en wacht het weekend af. :) 

Terug
Bovenaan