NOD juli 2020

Ohh nee Daniëlle wat erg zeg van de huisarts. Zo mag niemand behandeld worden!!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Anders vragen of je een doorverwijzing krijgt voor de gynaecoloog?!
Alittlebite, is er nog hoop op een positieve test voor je? Kan het bericht er niet precies tussen vinden.
De mijne is echt positief, morgen hoop ik donkerder. Kan het nog steeds niet geloven dat het zo snel weer mocht lukken. Hopelijk een plakker ?

@Niempje, gefeliciteerd! Wat fijn zeg! De hoeveelste ronde is het voor je?
Wat betreft mezelf: het is voor ons de eerste 'halve' ronde, want ik heb geen idee wanneer ik ovuleer en we hebben niet heel veel intimiteit gehad deze maand. Maar ik kreeg anderhalve week geleden zere borsten, vorige keer werd ik ongeveer 11 dagen daarna ongesteld. De maand precies een week later (woensdag en gisteren dus) wat druppels bloedverlies, maar nu al een dag niks. Eerlijk gezegd denk ik dat het ook mindfuck is, want i heb niet zulke pijnlijke borsten meer sinds die druppels bloed. Al met al: geen idee dus. ?

Dankje☺ Echt heel pril nog maar, kan nog alle kanten op maar hopelijk de goede!
Het was pas de eerste ronde weer. Ovulatie testen gebruikt, eisprong gevonden en nu dus raak. 
Heb je al wel een testje gedaan om te kijken of het gelukt is en die druppels niet ergens anders bij hoorde?

Wat fijn zeg Niempje! Heb je een foto?
Spannend Alittlebite! Wanneer ga je testen?
Mijn testen lopen ook goed op gelukkig:
https://www.mupload.nl/img/z52muz1y2aaz.jpeg

Oh my god... Dpo9 en een heeeele vage streep. Krijg het niet op de foto zo vaag maar mn vriend ziet hem ook. Zo spannend! Hopelijk loopt ie komende dagen op en kan ik het delen. 

Ik krijg geen foto via mn telefoon erop. Mupload werkt hier niet op??‍♀️ Zet er maandag een foto op!
Whaaa Carly, mega spannend!! Zo ging het bij mij ook en die van vandaag is al donkerder. 
Ik ben veel te vroeg begonnen met testen haha. Maar zo vanaf dag 9 na eisprong dat er iets zichtbaar is als je heel goed kijkt. 

Terug
Bovenaan