NOD juli 2020

@Carly, wat leuk!! Gefeliciteerd! Hopelijk morgen of overmorgen een duidelijkere streep. 

Ik ga denk ik maandag of dinsdag testen als er nog niets te bekennen is, al heb ik natuurlijk geen flauw benul wanneer m'n ovulatie is (geweest) natuurlijk. Tot op heden nul tekenen van menstruatie, dat is in ieder geval gunstig haha. 

@ de andere dames, super fijn dat de testen zo oplopen. Goed nieuws! 

MELLiee Ik had beide keren op ongeveer 5 of 4 dagen voor NOD een licht streepje op de test. Maar het is per persoon zo verschillend. 
Wat leuk zeg Carly! Gefeliciteerd! Zo begon het bij mij ook. 
x-Marina ik gebruik de early zwangerschapstesten (dipsticks) van sensitest. Deze zijn niet zo duur gelukkig. 
volgens mij zijn de testen van de action ook prima, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
alittlebite nog even geduld dus.. ik duim voor je! 

Hoi iedereen gefeliciteerd met een positieve test deze maand en voor degene die door gaan kom op wij zijn in juni in gesprek gegaan met de gynaecoloog door de corona was dit stil gelegt als eerste telefonische intake gehad daarna bloed laten prikken week na de piek dat was allemaal goed daarna echo gehad van de baarmoeder en of ik een eisprong kreeg dat was ook goed in diezelfde week mijn vriend zijn zaad getest leek ook allemaal goed nu 3 week geleden hsg onderzoek gehad daar waren ook geen verklevingen op te zien toen zou ik vorige week vrijdag gebeld worden door de gynaecoloog masr die belde niet afgelopen woensdag gebeld zou doorgegeven worden gister weer gebeld masr was niemand neer op de poli dus zou maandag weer bellen nu is het geval dat ik vrijdag of zaterdag ongi moest worden masr tot nu toe nog niks eind van de middag getest heel mini kruisje gezien en 1 test negatief sinds dien erg veel witte vloed en zere borsten heb ik  al rond de innesteling morgen nasr weer testen kan het nog niet echt geloven masr de gynaecoloog zei dat er wel meer vrouwen zwanger werden na de hsg onderzoeken om dat alles dan doorgespoeld is nu zit ik dus in spanning omdat die voor ons ronde 16 was en eigenlijk er al van uit gingen dat het ivf zou worden om dat ze dat al eens tussen neus en lippen door had gezegd dus ik probeer morgen wel een foto te uploaden als hij nog steeds positief is 

Hoi dames, vandaag is mijn 12e dag NOD. Hiervoor altijd een vrij regelmatige cyclus gehad (32-34) en nog nooit een menstruatie overgeslagen. Afgelopen week de huisarts hiervoor gebeld en die raadde mij aan vandaag nog een x een test te doen en anders bloed te prikken. Wel last van een hoop kwaaltjes: pijn in de onderrug, veel hoofdpijn, moe, opgezette buik, emotioneel anders in mijn vel, veranderende borsten.   Nu voor de 3e x getest, maar nog steeds negatief :(. Meerdere dames die hier mee te maken hebben gehad? Ik voel me namelijk vrij radeloos. 

@Carolinerkj spannend zeg! Ik hoop dat je vandaag nog steeds positief test! 

@gebruiker bedoel je dat je al 12 dagen overtijd bent of 12 dagen na ovulatie (dpo)? Dan is het namelijk nog best vroeg en kan het zijn dat je nog even geduld moet hebben voordat je positief test. Het is per persoon heel verschillend wanneer ze voor het eerst positief testen.
Ik ga maar stoppen met testen en lekker genieten:
https://www.mupload.nl/img/h1anz90.jpeg
ik lees hier nog wel even mij om te kijken hoe het met jullie allemaal goed.
succes en veel geluk allemaal!

Terug
Bovenaan