Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Carly I feel you! Ik heb sochtends en savonds getest whaha, niet ongeduldig toch? De kruidvat 2 voor €10,- zijn echt snel positief. Probeer die eens morgen
[quote quote=10343661]Carly I feel you! Ik heb sochtends en savonds getest whaha, niet ongeduldig toch? De kruidvat 2 voor €10,- zijn echt snel positief. Probeer die eens morgen ?[/quote]
Die wilde ik vorige week dus halen maar toen waren ze er niet helaas! Vandaar toen naar de Action gegaan. Zal morgen nog maar eens een tripje naar Kruidvat maken. Ik testte maart inderdaad ook snel positief met die testen, terwijl ik met een andere test nog negatief testte.
Haha ik herken je ongeduld helemaal. Ik heb vanochtend zelfs met 2 dezelfde testen getest (2 van hetzelfde merk bedoel ik dan he) hahaha. De wanhoop nabij.
Fijn dat die van jou zo oplopen!
Hahahah ja echt heel 'erg', maar als je iets zo graag wil..
De Clearblue gaf aan 1-2 weken, klopt helemaal want eisprong was 15 juli.
Die begin periode is ook zo moeilijk he, alles voor je houden. Weer rekening houden met je eten en drinken etc.
Ah chill wanneer Clearblue ook echt aangeeft dat je zwanger bent.
Ja dat voor me houden gaat nog wel een dingetje worden. Ik ga zondag sushi eten met mijn vriend, ouders en zus. Ik maakt al de grap naar mijn moeder ooooh je wil zeker checken of ik zwanger ben. Ze weten uiteraard dat we bezig zijn aangezien ik dit jaar die buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Mijn moeder kan niet wachten tot ik weer zwanger ben haha. Ik twijfel nog of ik het wil vertellen zondag, als ik uberhaupt zwanger ben dan. Maar als ik het niet wil vertellen moet ik echt een klein stukje rauwe vis eten om de schijn op te houden. Dilemma's...
Is het een goede tent waar de vis vers is?
Als je zwanger bent dan eet de kleine nog niet mee met jou dus die krijgt er niks van mee. Het zou dus kunnen zonder dat het gevolgen heeft.
We gaan naar Shabu Shabu, voordeel is dat het daar altijd zo knetterdruk is dat de vis dus wel vers moet zijn. Ik schiet ook niet zo snel in de paniek moet ik zeggen hoor, dus ik durf het best aan. Alcohol zou ik echt niet doen, maar een beetje rauwe vis geloof ik wel. Zeker aan het begin van de zwangerschap zoals jij zegt.
Maar ik denk dat ik het toch niet voor me kan houden, ik ben één groot open boek. Als ik zwanger ben dan staat het sowieso op mijn voorhoofd geschreven, dat weet ik nu al.
Dilemma's.
Eerst maar eens zwanger zijn haha.
Spannend Carly!
ik had vanmorgen weer een negatieve test. Ik begin er minder vertrouwen in te hebben maar ben nog steeds in vlagen zo misselijk en moe, zou het echt wat anders zijn? Of mijn lichaam houdt me voor de gek.