NOD juli 2020

@Niempje wat fijn voor je dat je zo vroeg al een positieve test had! Gefeliciteerd!
Ja 28 dagen inderdaad, nooit langer. Soms ietsje korter. Wat is wachten toch moeilijk, nog even geduld en ga morgenochtend ook nog maar een testje doen ?

Dankje!?
Vaak is 3 weken na je eerste dag ongesteld zijn de innesteling. Ik ben al vanaf dag 7 gaan testen whaha. Veel te vroeg ook maar was zo zeker.
Laat je het weten morgen?

Ugh ik ben mezelf een beetje gek aan het maken/testen. Afgelopen dagen getest met vroege testen van 2besure. Daar zag ik tot twee keer toe een zeeeer licht streepje (wel na afleestijd). Vanmorgen heb ik een vroege test van action gebruikt en zie ik weer niets. Ik blijf maar naar die test staren. Ik zit nu trouwens op dpo11, er kan dus nog van alles gebeuren. Ik had net ook heeel licht roze afscheiding en wat andere krampen dan ik gewend ben voor menstruatie. Dit heb ik normaal niet als ik ongesteld moet worden namelijk. Ook heb ik nog geen vette huid/haar en pukkels wat ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden.
Ik vraag verder niet om advies of iets want ik weet dat het enige dat ik kan doen is afwachten en morgen weer maar eens testen. Maar mennnn ik word gek van mezelf haha.

Carly dat had ik dus met de action testen ook. Moet je m maar eens open maken en dan kijken. Waarschijnlijk dan wel positief. Enige testen die bij mij al echt duidelijk positief waren, zijn van de kruidvat.
Deze test is van net :) Morgen de Clearblue doen en woensdag nog een Kruidvat test en dan zal ie hopelijk knallen. Vandaag is mijn NOD.
https://www.mupload.nl/img/q3wws9kb.jpg

Heel blij...
26 juni 2020 mijn implanon laten verwijderen en 25 juli een positieve test in handen. Hopen dat alles goed is vind het zo spannend en ben Zo dankbaar❤️

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test en veel succes degene die nog op het wachtbankje zitten :) 

Mijn menstruatie is na 16 dagen eindelijk voorbij. Ik begin dus weer gewoon direct met ovulatietesten. Net als vorige maand :). Hopelijk word ik nu niet weer 3 dagen na positieve ovulatietest ongesteld, maar dit keer een goed verloop! Donderdag in ieder geval naar de huisarts ivm mijn absurd lange menstruaties. 

[quote quote=10343622]implanon laten verwijderen en 25 juli een positieve test in handen. Hopen dat alle[/quote]
Wow lekker snel! Dat had ik begin dit jaar ook direct na het verwijderen van mijn spiraal. :) Geniet ervan!
Thanks Niempje. Ik had hem inderdaad opengemaakt maar ik zag niets, of misschien iets héél vaags. Maar dat kan ook omdat ik het wilde zien. Wellicht zijn deze testen net iets minder gevoelig dan die ik had. Ik ga morgen gewoon weer testen. Ik ben nog steeds optimistisch, alleen het laat me echt totaaaal niet los. ;)

Terug
Bovenaan