NOD juli 2020

@Carolinerkj, wat spannend zeg! Ik zal voor je duimen! 

@ x-marina, altijd balen hè. Ik duim voor je dat je luteale fase wat langer wordt. Je hoeveelste ronde is dit? 

@Blablabla, geniet lekker van je zwangerschap. Ik wens je een prachtige echo over een paar weken! 

@ gebruiker, wat vervelend zeg! Ik denk dat je alleen via je huisarts meer kunt doen nu en afwachten? Dit heb ik zelf nooit gehad. Wel heb ik een onregelmatige cyclus dus is het altijd gokken wanneer het zover is, maar bij jou niet aan de hand begrijp ik. 
@MELLiee, nog even wachten dus. Veel succes!! 

Ik ben zelf ongesteld geworden vanochtend. Wil vanaf deze maand gaan temperaturen. Mijn temperatuur was gisteren nog 37,0 en vanochtend 36,7 dus dat klopt in ieder geval. ?

Vanochtend negatieve test gehad, nod ligt op dinsdag/woensdag. Ben wel al 2 dagen super misselijk, heb ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden. Kan dit al iets betekenen? 

Hoi allemaal
wat fijn om mee te kunnen kletsen.
Dit is pas mijn eerste ronde en mijn NOD is vrijdag. Wel heb ik al wat symptomen zoals lichte misselijkheid, buikpijn, sterk reukvermogen maar vraag me af of dit wel nu al kan en ik niet gewoon een beetje ziekjes ben? Ben nooit eerder zwanger geweest dus weet ook niet hoe het voelt. Heb gisteren en vanochtend een test gedaan maar was natuurlijk heel vroeg en nog wit.
Ook had ik gisteren een beetje bruin bloedverlies. Zou dit een innestelingbloeding kunnen zijn? Het was 8 dagen DPO. Of beeld ik mezelf dit in omdat ik het zo graag wil. Kan aan niks anders meer denken! 

Gebruiker, heb je een lange cyclus omdat je vrijdag pas NOD hebt en nu al op dag 8 zit? Het zou kunnen vanaf dag 6 dat je wat voelt.
Dit is mijn 2e zwangerschap en ik voelde vanaf dag 8 dat het raak was, meteen! Succes!
Voor de ongesteld geworden dames, balen weer! Ik duim voor de volgende ronde voor jullie.
Morgen komt de clearblue test binnen met hoeveel weken. Ik wil nog een dikke knal dus ga ook nog action testen halen en die doen. Streep wordt donkerder maar zal morgen en overmorgen helemaal zijn. 

@Niempje nee een normale cyclus maar vrijdag de 17e was mijn eisprong en NOD vrijdag de 31e dus nu ben ik 9 dagen DPO toch? Sorry alles is nieuw voor mij :) maar ik meet al meer dan een jaar mijn temperatuur en heb een regelmatige cyclus.

Regelmatig van 28 dagen of wel iets langer? Normaal zou je bij deze cyclus wel op dag 12 moeten kunnen testen en positief resultaat zien.
Ik had op dag 8 in de avond een positieve test met een cyclus van 25 dagen. Eisprong was 15 juli. 
Zou dinsdag ochtend nog een testje doen ?

Terug
Bovenaan