NOD juli 2021

@kopjekoffie ik ben ook benieuwd! Of heb je het toch nog uitgesteld?

@It's Marly, ook weer herkenbaar, ik heb ook geen zin om de hele maand door actief te zijn dus mijn man weet heus wel hoe of wat (so far de spontaniteit - maar probeer wel telkens te benadrukken, we doen het omdat het fijn is. Voor ons samen) 
Wij gebruiken in principe (nog) geen ovulatietesten dus we proberen gewoon rond de vruchtbare dagen wat meer gezelligheid op te zoeken. 
Overigens vraagje, ik voel mijn eisprong altijd best goed. En ik heb gelezen dat de dag dat je hem niet meer voelt, de ovulatie is geweest, en je eitje dus is gesprongen. Nu had ik (volgens de kalender) zondag mijn ovu gehad. Maar ik voelde het vanmorgen nog steeds. Kan het een verlate eisprong zijn? of kun je in de dagen erna ook gewoon nog wat krampjes hebben? Heb niet zo heel veel zin meer om weer te klussen na zo'n actief weekend zeg maar haha. 
 
Heb de test toch nog even uitgesteld. Gisteravond bruinverlies eenmalig, maar iets zegt me dat mijn nod 1 dag opgeschoven moet worden.

Ben nog steeds snel duizelig en niet helemaal fit.
Blijft spannend
 
Hi dames, ik sluit me ook graag aan.
1e kindje ronde 4, NOD onzeker. (Ik hoop eind juli) Heb net wel mijn menstruatie gehad, maar cyclussen op dit moment onregelmatig. Vrijdag onderzoek bij gynaecoloog, dan hoop ik meer duidelijkheid te hebben.. ? ondertussen lees ik gewoon gezellig mee!
 
@Just-me, ik ga ook vrijdag voor onderzoek. Spannend he :) 
@Veraa, ik durf dat zo niet te zeggen.. Ik voel hem zelf niet. Zou goed kunnen dat het later is als je bekend bent met een onregelmatige cyclus? 
Hmm nog even afwachten dan @KOPJEKOFFIE. Ben benieuwd! 
 
@Veraa het zou goed kunnen dat je vandaag (of morgen) een verlate eisprong hebt. Evt een test doen?

Volgens de kalender moet ik vandaag mijn eisprong hebben, maar bij de CB ovulatiest vanmorgen had ik een knipperende smiley. Terwijl ik gisteren ook wat krampjes voelde en steken in de borst...
 
Mijn eisprong is later geweest zei de gyn, dus ik heb zaterdag niet mijn NOD, maar ze wist ook niet precies wanneer wel... haha 
dus het geeft wel veel hoop! :)
 
progesteron was 54, dus goede eisprong gehad.
 
Spannend hopeforminime, hopen dat de wachtdagen een beetje voorbij vliegen.

Hier slaat onzekerheid toe. Vanmiddag weer een mini beetje bruin verlies... verder geen krampen
 
Blijft nog even spannend @kopjekoffie!

Hier gaan de gedachten weer alle kanten op. Wel/niet/wel/niet. Ik heb nu toch wel weer het gevoel dat het niet raak is en de menstruatie er aan komt. Vandaag wat krampen in m’n buik..
 
Terug
Bovenaan