@It's Marly, haha dit zou ik dus ook hebben! Maar mocht het toch zo zijn dat je zwanger bent, dan kun je dat wel oplossen hoor. Mooie is van cocktails dat je niet echt kan zien of er alcohol in zit. Dus als jij nou die eerste ronde haalt, leg je het uit aan de barman/vrouw dat ze voor jou non-alcoholische moeten maken en dat een beetje goed moeten uitserveren haha. En als collega's willen proeven kun je wegkomen met 'corona', liever niet. Of dat je een koortslip voelt opkomen (be creative!). Maar dat is wel goed te realiseren. Heb wel eens 'wijn' laten inschenken met Dubbelfriss werkte perfect!
Oh en als ze nog vragen wat je nu met de barman/vrouw besprak zeg je gewoon "oh ik dacht dat ik diegene van vroeger kende, maar bleek niet zo te zijn".
Maarrrr, eerst maar eens een positieve test. Fingers crossed!! Ik hoop dat het gaat lukken.
Oh en als ze nog vragen wat je nu met de barman/vrouw besprak zeg je gewoon "oh ik dacht dat ik diegene van vroeger kende, maar bleek niet zo te zijn".
Maarrrr, eerst maar eens een positieve test. Fingers crossed!! Ik hoop dat het gaat lukken.