NOD juli 2021

@It's Marly, haha dit zou ik dus ook hebben! Maar mocht het toch zo zijn dat je zwanger bent, dan kun je dat wel oplossen hoor. Mooie is van cocktails dat je niet echt kan zien of er alcohol in zit. Dus als jij nou die eerste ronde haalt, leg je het uit aan de barman/vrouw dat ze voor jou non-alcoholische moeten maken en dat een beetje goed moeten uitserveren haha. En als collega's willen proeven kun je wegkomen met 'corona', liever niet. Of dat je een koortslip voelt opkomen (be creative!). Maar dat is wel goed te realiseren. Heb wel eens 'wijn' laten inschenken met Dubbelfriss :) werkte perfect! 
Oh en als ze nog vragen wat je nu met de barman/vrouw besprak zeg je gewoon "oh ik dacht dat ik diegene van vroeger kende, maar bleek niet zo te zijn". 

Maarrrr, eerst maar eens een positieve test. Fingers crossed!! Ik hoop dat het gaat lukken.
 
Herkenbaar die testdrang, lijkt wel met de maand erger te worden. Vrijdag is mijn NOD en ik ga denk ik morgenochtend toch maar vast een testje wagen. 
Hier weinig last van "symptomen" de eerste week na de ovulatie voelde ik van alles, plopjes in me buik en steken/krampen. Nu alleen nog een soort vaag gevoel rond mijn liezen en achter t schaambot. Wel meer afscheiding dan vorige week. (Heerlijke details weer) 
Hoe is het met de rest vd dames? En de dames waarvan hun NOD ook dichtbij begint te komen?
 
 
Ik heb de testdrang nog niet zo gehad, steeds wel gewacht tot de dag na de NOD, maar elke keer net daarvoor ongesteld geworden…
De dagen sluipen dan wel echt voorbij, maar zie denk ik liever m’n menstruatie dan een witte test.

Moet zeggen dat ik nu wel beetje de neiging heb om te testen omdat ik voor het eerst lichtroze verlies heb gehad, maar ja de ene maand is het krampen, dan weer zere borsten en nu dit. Lichaam doet rare dingen met ons.
 
@Veraa, ik ben net geweest, ook Phizer gehad. Moest ook langs de arts maar die heeft niks gezegd … dus vertrouw op jouw advies haha
 
Ooehww wat spannend al die signalen! Zeker dat roze, dat zou toch zonaar iets kunnen zijn. Hier merk ik weinig, iets van gevoelige borsten maar mag geen naam hebben. Gelukkig geen testdrang in tegenstelling tot vorige maand. Supervol werkprogramma deze week, dat is een goede afleiding.
@Veraa wat goed om te weten van het prikadvies! Hier ook maandag de eerste gehad en ga nog even kijken naar de tweede dan, mocht het nu raak zijn.
En leuk om te bedenken dat er veel even oud zijn hier :)
 
@Flups zo herkenbaar die 'symptomen' bij mij zijn ze al 8 rondes elke keer anders ? spannend hoor!
Ben benieuwd naar je test @Leonie
 
@Mylwen, @Veraa, haha ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit! En Veraa, bedankt voor de tips! Dat zijn hele goede om te onthouden!!
Maar zoals jullie ook al zeggen, eerst maar eens zwanger worden, haha. Deze week mogen we weer aan de slag! Wat ik soms wel lastig vind, ze zeggen dat je het niet in moet plannen enzo, maarja je moet het toch wel enigszins in de gaten houden toch, i.v.m. je eisprong enzo. Tenminste, ik heb echt niet de puf om bijna een hele maand om de dag gemeenschap te hebben. Wel probeer ik mijn vriend er zo min mogelijk bij te betrekken zodat het voor hem iets spontaner komt, alhoewel hij mij intussen wel een beetje in de gaten heeft, haha. 
@KopjeKoffie, ik ben zo benieuwd naar de uitslag van je test! Fingers crossed!!
 
Terug
Bovenaan