NOD juli 2021

@Veraa Fijn dat er eindelijk eens wat duidelijk advies is! Opzich klinkt dat wel logisch. Alleen jammer dat het voor mij dan niet helemaal geweldig uitkomt... Mja, is natuurlijk toch altijd een grote ALS... Ik heb morgen de 1e en ik weet nu toch al dat het deze maand niet raak is. Maar met de 2e zit ik dan net in week 6, zou het mogen lukken. Maar ik heb me al voorgenomen dat ik me nergens meer druk om ga maken (makkelijker gezegd, dan gedaan, haha) en het op het moment zelf wel zie!  
@It's Marly Hahaha, klinkt herkenbaar. Ik maak me ook altijd druk om zo'n dingen en mijn vriend begint dan ook meetstal, eerst maar eens zorgen dat je zwanger wordt voordat je je om zoiets druk moet gaan maken. En gelijk heeft hij natuurlijk, iedere keer dat ik me tot nu toe druk gemaakt heb, blijkt het voor niets te zijn (jammer genoeg). Stiekem wil je natuurlijk dat je je druk kunt maken om die dingen, hahaha.
 
Wat een spannende week voor veel dames!
@Ellevg, dat is heel herkenbaar! Ik merk zelf dat die drang elke ronde die je verder bent steeds sterker word. Je wilt het gewoon zooo graag en de laatste dagen kruipen voorbij...
 
haha ja , zou het niet doen.. mijn NOD is ook zaterdag, heb gisteren positief getest en vandaag negatief. het is sowieso nog te vroeg.. maar ben wel gespannen.. 
 
Mijn nod is 2 juli, maar ik heb me voorgenomen om morgenochtend een vroege test te doen. Na afgelopen weekend en vanochtend wat bruinverlies heb ik toch wel een drang om te testen.


@hopeforminime ik zie dat je hormonen hebt gekregen, deze kunnen invloed hebben op je vroege test.
 
@hopeforminime Wat spannend! Had je dezelfde testen gebruikt of een ander merk? Wanneer was jouw ovulatie?
 
@KOPJEKOFFIE Ik ben benieuwd naar je test! Ik heb ook wat bloedverlies gehad, maar je gaat over alles twijfelen hè. Was dit innesteling, een adertje of alvast aankomende menstruatie?
 
@KOPJEKOFFIE: oooh echt? dat wist ik niet. maar bedankt voor je antwoord, dan weet ik wat!
 
@ellevg gisteren met Clearblue early en vandaag eerst met action en toen ben clearblue 1 minuut..
19 juni was mijn ovu, wacht nu even 2 dagen met testen, ben echt bang
 
Spannend allemaal zeg! ?


Ik heb vrijdag mijn eerste vaccinatie gehad, ga nu wel eens even rekenen voor de volgende ? Thanks nog iets om me druk om te maken haha
 
Terug
Bovenaan