NOD juli 2021

@Kopjekoffie Balen ?


Bij mij is deze menstruatie echt raar, een stuk lichter dan normaal en ook korter (maar 4 dagen, nu alleen nog af en toe wat spotting, ik heb dit wel een keer eerder gehad dat het wat minder was). Tijdens mijn menstruatie een stuk minder buikpijn gehad dan normaal, maar nu dat het afgelopen is, wordt de buikpijn opeens erger (dit heb ik eerder nog niet meegemaakt, vorige keer bij de kortere menstruatie ook echt bijna geen buikpijn gehad)… Pfff ?.

 
Zo veel geschreven hier.
Moet wat bijlezen.
@leeuwin dikke knuffel van hier echt klote.
@ koppjekoffie echt shit.
Alle andere dames met een vroege NOD ik duim voor jullie.
Morgen naar de gynaecoloog toch wat gezonde spanning. Zijn er hier ook dames die de FertiCoach app gebruiken om die reden. En wat vinden jullie er van? In vind het een best waardeloze app. Want alles wat ze me in die app adviseren, laten lezen enz. Weet ik allemaal allang. Maar ja in het ziekenhuis hechten ze er best veel waarde aan.       
 
@IsaV, ja vind het nu toch wel spannend worden ? weet niet goed wat ik kan verwachten. Hoop zo dat ze niks geks vinden ? Jij ook succes vrijdag! ?
 
Laten we hopen op een vruchtbare maand. 
@Suzywla heel veel succes vandaag, hopelijk krijg je antwoorden.
Door de dames die al ongesteld zijn gewonen, balen zeg we hopen dat jullie snel zwanger zijn
 
Hallo, ik doe ook deze maand weer mee. Mijn nod was 24 juni, helaas ongesteld maar... mijn. Cyclus word steeds korter sinds het consult bij de hormoontherapeut. (40-37-35dagen)
Nu gaan we voor ronde 10, 15 maanden onderweg, pcos 1e kindje. 


succes allemaal! Hopelijk veel blije mensen deze maand en ❤️ Liefs 
 
Ah nee wat balen @kopjekoffie! Hoop met je mee voor de volgende ronde!

Ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden! Af en toe eens wat lichte krampjes. Qua gevoel heel neutraal op t moment. Morgenochtend ga ik testen als er dan nog geen menstruatie is doorgebroken!
Spannend!! Vorige 4 rondes steeds niet aan testen toe gekomen, vlak er voor ongesteld geworden. Ik hou jullie op de hoogte!

Nog meer die morgen gaan testen?
 
Terug
Bovenaan