NOD juli 2021

@just-me en isaV succes morgen bij jullie gynaecoloog. Dat het voor jullie ook maar duidelijkheid mag geven.
Vanmiddag echo gehad en alles ziet er normaal uit van binnen.Dat is voor mij een opluchting Morgen nog bloedprikken.Kijken wat daar uit komt.
 
Spannend Flups :D
@Leonie-xxx, @Chell, @ellevg hoe is het bij jullie?
Ik heb sinds vanavond een onbestemd gevoel, misschien dat ik toch ongesteld ga worden morgen. En zo niet, dan ga ik pas dinsdag testen. Eerst even afwachten, en dinsdag is de laatste dag voor mn verjaardag ? het zou zo'n groot cadeau zijn om dan toch zwanger te zijn
 
@flups, spannend!! Ben benieuwd naar je test morgen ?
@suzywla, wat fijn dat de echo er goed uit zag!! Dat zal inderdaad een opluchting zijn. Nu nog even de bloedtest afwachten...
 
Hier vanmorgen toch een early test gedaan, kon mezelf niet bedwingen. Test was spierwit (volgende maand ga ik echt tot de NOD wachten). Nog geen menstruatie.... wel al een aantal dagen flinke krampen alsof het elk moment door kan breken, maar tot op heden nog niks.. nu maar even een paar dagen afwachten. Ik merk wel dat ik ondanks een witte test dan hoop blijf houden dat het alsnog raak is..(zolang er geen menstruatie is) maargoed de eiersprong was op 18 Juni dus dan zou de test volgens mij toch echt al wel positief moeten uitslaan intussen... 
 
Even een beetje vies praatje misschien.... ik had net toen ik naar de wc ging en vieze klodder slijm in mijn onderbroek. Het was vrij stevig en rekbaar. Is dat nou het vruchtbare slijm waar jullie het wel eens over hebben? Ik heb dit anders nooit. Wel vaak wat afscheiding maar nooit zo'n klodder slijm. Ik zit pas op cd9 en verwacht mijn eisprong dinsdag of woensdag.
 
@suzywla, wat fijn dat je echo goed was! Dat is alvast een opluchting kan ik me indenken. Dank, wat spanning hier voor morgen ?
 
Mirtjemirtje, dat zou goed kunnen, is bij mij ook altijd echt wel paar dagen van te voren.Ahhh balen Leoniexx, maar het kan natuurlijk altijd nog!
Succes Justme, laat je het weten wat hij/zij zei?
 
Ik was vannacht ineens super misselijk en alles kwam er uit. Dit kan geen toeval zijn dacht ik! Dus vanmorgen test gedaan maar die was wit…
Nog geen menstruatie, dus wacht het nog maar af, zondag maar weer testen als er dan nog niks is doorgebroken.
Wat een teleurstelling was die witte test?
Ik denk nu dat m’n menstruatie wel zal komen en m’n partner is er van overtuigd dat ik wel zwanger moet zijn.
Wordt vervolgd….
 
Terug
Bovenaan