NOD juli 2021

@KOPJEKOFFIE en @Ltsl wat balen ?
@Suzywla wat fijn dat het er goed uit ziet allemaal! 
Bij mij gelukkig ook alles goed. Zag er allemaal prima uit en m'n ei zou zondag springen zoals ik al dacht. Cyclus is uit het boekje en de baarmoeder zag er ook helemaal goed uit en de dikte ook. De chlamydia antistoffen waren niet te detecteren dus ik ben er super snel bij geweest toen met behandelen. Allemaal super goed nieuws dus! En hele goede kansen hebben we nog.  


@Zusterb dat is wel al super goed dan! Heb je dan ook betere kansen?
@fietsmama wauw dat zou idd een mooi kado zijn! 
@Just-me ben erg benieuwd hoe het bij jou was?
Spannend voor alle die binnenkort gaan testen ?? 
 
Als het mag zou ik ook graag meepraten.
Wij zijn net begonnen voor onze tweede. We hebben al een zoon van bijna 2. 
Dit is ronde 2... NOD rond 20 juli. 

Vind het allemaal wel weer heel spannend. Eerste ronde heeft het ook meer dan een jaar geduurd. 
 
Hi allemaal, 
Ik sluit ook graag aan. Leuk om te lezen dat er zo veel meiden begin juli al hun NOD hebben. Ik heb mijn NOD zelf morgen (3 juli) als het goed is. Dus nog even afwachten en dan zondag testen?? We zitten in ronde 5, eerste kindje.
Leuk om mee te lezen, hopelijk veel hartjes deze maand:)
 
Helaas was ons bezoek aan de gynaecoloog niet zoals we hoopten. Al meteen liet zich het klassieke beeld zien van pcos… op beide eierstokken. Snelle telling was al twee keer meer dan eigenlijk zou moeten.. Baarmoeder zag er wel helemaal goed uit, zoals het hoort. Het dringt nog niet helemaal tot me door, maar de gynaecologe deed het goed en was super snel en helder in uitleg en mogelijkheden.. Als bloed goed is, krijg ik maandag groen licht en mag ik direct letrozol starten. Dan een week later terug voor echo en hopen dat het baarmoeder slijmvlies ook goed is. Dat kon ze nu niet beoordelen omdat ik net mijn menstruatie heb gehad, dan is het sowieso dun gaf ze aan. Het enige dat we nu kunnen hopen is dat de medicijnen doen wat ze moeten doen, en aanslaan. Ik probeer vooral even niet verder te denken dan dat.. ? het voelt een beetje gek allemaal.

@IsaV, yes wat fijn! Blij dat het bij jou allemaal in orde is!! Met goede moed door ??
 
Just-me aaaahhhh shit! Dit wil je niet horen. Laten we hopen met je medicijnen je toch een mooi kindje te wereld mag brengen.
@IsaV wat een opluchting hè. Hopen dat het nu snel raak is. 
Spannend hier nog geen ❤️tjes maar hoop toch wel snel iemand.
 
Wat een mindf*ck @Flups! 

Hier ook nog in spanning, wel wat buikkrampen vanmiddag maar tot zover geen bloed. Ik wacht nog even af.
 
Welkom nieuwe dames!
En sterkte just-me! Je bent in goede handen zo klinkt het, dat gaat jullie vast helpen!
 
@Just-me jeetje dat is schrikken zeg.. ? Ik hoop dat de medicijnen goed aan slaan voor je en dat het dan snel raak is! Fijn dat je zo goed geholpen wordt zeg.
@Suzywla Dankje ja ben er ook wel blij mee. ?

 
Terug
Bovenaan