Ik zit eigenlijk nog in het juni topic, maar ik lees hier wel af en toe even mee en wilde toch nog even reageren op je vraag, @Veraa. Ik heb mijn vaccinatie ingepland voor volgende week dinsdag. Nu dat ze bekend hebben gemaakt dat zwangeren en mRNA vaccin kunnen krijgen, leek het mij tijdens het proberen om zwanger te worden geen probleem om te gaan (vandaar ook gewoon ingepland). Ik heb komend weekend mijn NOD en ik verwacht niet dat het gelukt is, maar ik merk wel dat ik twijfel over wat doe ik, stel dat ik nu wel zwanger zou zijn. Ik heb vertrouwen in de onderzoekers en dus daarom zou het gewoon moeten kunnen, maar had voor die tijd toch graag nog even gesproken met huisarts/verloskundige. Sowieso kan ik het gewoon ook niet naar familie verklaren waarom ik niet zou gaan (niemand weet van onze kinderwens af en ik heb een vakantie gepland met familie in september), dus ik denk dat ik sowieso wel moet gaan, bijna (zo voelt het tenminste een beetje). En dus hou ik me maar voor dat als onderzoekers/wetenschappers inderdaad zeggen dat het geen kwaad kan, ik het gewoon kan doen.