NOD juli 2021

Ik zit eigenlijk nog in het juni topic, maar ik lees hier wel af en toe even mee en wilde toch nog even reageren op je vraag, @Veraa. Ik heb mijn vaccinatie ingepland voor volgende week dinsdag. Nu dat ze bekend hebben gemaakt dat zwangeren en mRNA vaccin kunnen krijgen, leek het mij tijdens het proberen om zwanger te worden geen probleem om te gaan (vandaar ook gewoon ingepland). Ik heb komend weekend mijn NOD en ik verwacht niet dat het gelukt is, maar ik merk wel dat ik twijfel over wat doe ik, stel dat ik nu wel zwanger zou zijn. Ik heb vertrouwen in de onderzoekers en dus daarom zou het gewoon moeten kunnen, maar had voor die tijd toch graag nog even gesproken met huisarts/verloskundige. Sowieso kan ik het gewoon ook niet naar familie verklaren waarom ik niet zou gaan (niemand weet van onze kinderwens af en ik heb een vakantie gepland met familie in september), dus ik denk dat ik sowieso wel moet gaan, bijna (zo voelt het tenminste een beetje). En dus hou ik me maar voor dat als onderzoekers/wetenschappers inderdaad zeggen dat het geen kwaad kan, ik het gewoon kan doen. 
 
Ohh @Mylwen ik herken veel uit je verhaal. Dat je eigenlijk geen goeie reden hebt om niet te gaan omdat je je kinderwens dan moet uitspreken. Ik voel mij dus echt genoodzaakt soms om maar aan te geven dat we aan het proberen zijn. Terwijl ik dat eigenlijk gewoon liever privé houd, maar anders trekken mensen toch een raar gezicht als je zegt dat je misschien twijfeld. 
@IsaV, dank ook voor jouw reactie. Ik weet het. Het wordt geadviseerd... (btw zat eerst in juni 2021 maar ben dus verhuisd naar hier ivm nieuwe NOD, maar kon juni 2021 en de nieuwe juni 2021 ook niet meer vinden....)

ik ga er nog eens goed over nadenken. Nieuwe hersenspinsels vanuit jullie zijn altijd welkom! :D
 
Ha dames,
Ik had op 16/17 Juni de donkerste strepen op de ovulatie testen, daarna weer veel lichtere lijnen. Nu kreeg ik gisteravond (20 Juni) ineens gekke soort plopjes/schokjes in mijn buik, onder de navel. (Naast dat het een raar gevoel was ook soort pijnlijk, moest elke keer mijn buik vasthouden) Eerdere rondes dit niet gehad en vandaag behoorlijke menstruatie achtige krampen met meer zeurende krampen tussendoor. 
Nu mijn vraag.. voor een innesteling lijkt me dit erg vroeg ( 3 a 4 DPO) maar voor de eiersprong weer wat laat 4 a 5 dagen na de positieve ovu test. Herkent iemand die vreemde "plopjes" 
&@vera, ik heb besloten mij voorlopig nog niet te laten vaccineren (was in Januari/februari al aan de beurt inprinciepe vanwege werk in de zorg) toen waren de berichten nog vooral dat je na t vaccineren 4 maanden niet zwanger diende te worden. Dat advies is volgens mij afgelopen 2 a 3 maanden wel veranderd, maar ik wacht toch liever even af... 
Liefs xx
 
@Vera ik krijg morgen mijn eerste vaccinatie. Heb besloten het wel te doen om een paar redenen.
Mijn zoontje krijgt nog borstvoeding en de antistoffen die ik aanmaak zitten nog lang in de moedermelk. Hij profiteert er dus van mee. Daarnaast gaan we komend september trouwen. We hebben dit vorig jaar moeten cancellen vanwege corona, nu willen we heel graag dat dat feestje doorgaat. Bovendien werk ik in het speciaal onderwijs met leerlingen t/m 20. Wij hebben vaak corona besmettingen in huis en ik wil daar goed tegen beschermd zijn. En ze zeggen dat het veilig is icm zwangerschap. Vandaar mijn besluit. Maar ook respect voor degene die anders kiezen hoor ?
 
Hi dames ik zat ook in juni maja die is dus weg.. daarbij is mijn NOD 30 juni of 1 juli dus ja ik hoor toch een beetje bij beide zo haha.

Ronde 7 voor ons 2e kindje.

In mei een vroege miskraam gehad daarna direct weer een eisprong en de draad opgepakt.
Deze maand eisprong niet gevoeld, zoals ik dat normaal wel voel en uit nieuwsgierigheid nog een ovu test gedaan de dag na verwachte ei om tegen mezelf te zeggen 'zie je hij is geweest' maaaar toe kreeg ik nog 2 dagen op rij een knipperende smiley en toen waren de testen op hahah dusss ik denk eisprong ong 4 dagen later dan normaal omdat ik die dag wel ovu pijn heb gevoeld uiteindelijk. Wel in mindere maten want had 3x pcm ingenomen ivm hevige hoofdpijn als gevolg van vaccinatie 2. Dus hierbij ook gelijk reactie op dit onderwerp. Ik heb mn 2e al binnen als risico patiënten en werknemer in de zorg.

Liefs
 
Ik zal me ook nog even netjes voorstellen ? mijn nod is 24 of 25 juni (maar de juni topic is verdwenen dus maar even hier aansluiten). Ik heb sterk het gevoel dat het niet gelukt is.  Nu in ronde 4 voor ons tweede kindje. In juli kom ik dan uit op een nod op 22/23 juli. Maar goed, nog even hoop houden voor deze maand ?
Oja en ondertussen zit ik midden in een verhuizing, zijn mijn vriend en ik allebei met een nieuwe baan begonnen en zijn we druk met het voorbereiden van onze bruiloft komend september ? genoeg afleiding dus! Ik heb pas vrijdag tijd om goed te testen.  Afgelopen vrijdag stiekem al getest maar die was spierwit. Vandaag 11 dpo dus die test was ook wel erg vroeg. Verder voel ik van alles maar dat is de laatste tijd elke maand zo... 
 
Terug
Bovenaan