NOD juli 2021

Ook is sluit me aan. We zijn een jaar bezig. Dus houd het maar op rondje 13 NOD 9 juli 2de kindje. 1juli afspraak bij de feteilteitsafdeling. Om alles eens te laten checken. Ivm nog geen enkele pos test en 1ste kindje vrij snel ging.
 
Jaa ook ik ga mee kletsen in dit topic! (Vreemd dat die andere verdwenen is trouwens.. Ik zag dat er inmiddels een 5.0 is aangemaakt, haha).
Mijn NOD is 18 of 19 Juli (lol mijn cyclus wil wel eens 1 dag ernaast zitten), ronde 5, 1ste kindje. 

@Veraa, wat betreft de vaccinatie, ik heb hem ingepland staan voor volgend weekend. Mocht ik nou zwanger zijn geweest afgelopen maand weet ik niet wat ik had gedaan om heel eerlijk te zijn omdat het dan zo vroeg in de zwangerschap zou zijn. Maar ik laat hem nu gewoon staan, en als ik dan straks de 2de zou moeten krijgen en ik ben net zwanger dan is het zo. Mijn schoonzusje is verloskundige en ziet ook geen beren op de weg. (Ze weet niet dat we bezig zijn, maar aangezien ze verloskundige is kan je het makkelijk er in 'zijn algemeen' over hebben, haha.
 
Hoi allemaal, wat leuk dat er zoveel gelijk oplopen deze maand. Wordt spannend rond 2 juli! (En gek dat het juni topic opeens weg is)

Ik ben benieuwd wat de maand juli gaat brengen. Ik snap mn cyclus niet meer :p Had op dag 10 na de eerste dag v menstruatie opeens al een positieve ovulatietest en daarna steeds lichtere. Dat is dan een hele vroege eisprong geweest. Voel dat verder niet en naast lichte kramp in onderbuik af en toe weinig symptomen van iets. Nu dus wachtbankje voor mij. 
 
Hey meiden,
Ik heb een vraagje..
Ik heb in de nacht van 17 op 18 juni mijn eisprong gehad. Vooraf ovu testen gedaan & savonds laat/snachts gevoeld. 
Een paar dagen vooraf had ik doorzichtige afscheiding/cervixslijm (logisch want vruchtbaar slijm) 
Nu ben ik 6dpo maar heb ik weeeer doorzichtige afscheiding. Heeft iemand dit ook wel eens gehad & weet iemand wat dit betekend? 
Ik hoooop toch zo dat het deze ronde ons gegund is haha.
 
Ik zal als ik weer op m’n laptop ben het lijstje even bijwerken. De app werkt niet echt mee ? zit alleen ook niet dagelijks op m’n laptop…
 
Terug
Bovenaan