NOD juli 2021

Balen zeg @mirtjemirtje!
En spannend @suzywla, hopelijk krijgen jullie snel meer helderheid over wat er aan de hand is.
@Chell, geen idee zou mooi zijn als het een signaal is. Ik vond online dat niet lang ma de bevruchting meer witte vloed wordt aangemaakt, dus wie weet?!
 
@Fietsmama, nou laten we het hopen deze x haha. 
Volgende week een weekje vakantie gelukkig. Is me laatste wachtweek van deze ronde dus even wat afleiding. :) 
 
Hi dames ik meld me nu hier voor ronde 8 helaas gister mn menstruatie doorgekomen. Afgelopen maand snapte ik er niks van. Ik laat het maar even helemaal los en ga aankomende maand ovu testen gebruiken voor wat meer rust en zekerheid.

NOD 24 juli, ronde 8 tweede kindje.
 
@chell, oh dat is inderdaad heerlijke afleiding zo in de wachtweek.. ik vind de dagen na me ovulatie elke keer voorbij kruipen ?
 
 
@Leonie-xxx jaaa ellendig zijn die weken. Vooral de laatste week vind ik altijd. De 1e wachtweek heb ik altijd zoiets van; nou zal toch wel weer niet.. 
De 2e week ga je ineens vanalles voelen en word ik helemaal onrustig haha
 
Helaas is mijn zwangerschap deze week een miskraam geworden. Nog even afwachten hoelang het gaat duren en wanneer ik weer ‘schoon’ ben. Was 6/7 weken zwanger.We willen heel graag weer door, dus je mag me vast op het lijstje zetten:NOD nog onduidelijk (eind juli verwacht ik) – 2e kindje – ronde 9 (ronde 1 na MK)
 
Ah nee @Leeuwin, wat verdrietig voor jullie! Je lijkt er nuchter en strijdbaar onder. Wat een rollercoaster.


En welkom dames die ongesteld zijn geworden. 


@Chell wij lopen precies gelijk op en ik had zelf ook wat meer afscheiding, maar bij mij bleek het toch een schimmelinfectie te zijn. Brrr. Gelukkig snel weer over gegaan.
Ik kijk de dagen echt uit de maand, kan niet wachten tot begin juli en wil te graag dat het raak is.
 
Terug
Bovenaan