NOD juli 2021

Nou hier ook weer ongesteld. Had goede hoop gezien mn klachten ?..
Vind het onvoorspelbare zo kak.. wat nu al het weet een dik jaar duurt ??
 
@Just-me, superspannend! ik duim met je mee!

@Tallie, wat leuk!! Gefeliciteerd. En gelijk 1e ronde raak wauw! Fijne zwangerschap gewenst ?
@Moowtje balenbalen!?

@Vennetje, thanks voor de tip! Ik had dit ook overwogen inderdaad. Gisteravond toevallig besproken met mijn man hoe we dat zouden gaan aanpakken (hij natuurlijk veel nuchterder dan ik...) 
Maar! Er is (soort van) goed nieuws..... ik ben ongesteld geworden zojuist! HOERA! (juichen voor ongesteldheid... that's new ?) maar de onzekerheid is eraf! Vanaf nu gewoon duidelijkheid een een indicatie wanneer we met de ovu testjes kunnen werken. 
 
Gefeliciteerd @Tallie! 


@Its marly en @moowtje wat rot ? 
@Just me echt spannend en fijn om te weten dat het nu allemaal weer klopt ?


@Veraa fijn dat je menstruatie is doorgebroken! Kun je if eindelijk weer vooruit kijken.
 
succes nog voor de wachtenden! ??
 
Hi girls,
Ik hou mij de laatstse tijd wat meer afwezig, wil niet meer dag in dag uit er mee bezig zijn.. Maar nu m'n nod eraan komt merk ik dat ik toch vaker weer op dit topic een kijkje neem! Ik zit nu op cyclusdag 27, vaak een cyclus van 31 dagen en had net wat licht roze verlies bij het plassen.. Heb 1x een cylcus van 26 dagen gehad dus het kan ook zo maar zijn dat het deze x wat eerder gaat doorbreken. Door omstandigheden hebben we maar 1x seks gehad rond de vruchtbare dagen, zou wat zijn als het dan precies juist nu een keer raak is ?
 
In ieder geval gefeliciteerd voor alle zwangere en super balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden. Succes met wachten voor de rest!??
 
Dank meiden!
@Veraa, ik snap het gevoel dat je er dan zowat blij mee bent! Rare gewaarwording he haha! Maar vooral fijn dat je duidelijkheid hebt. Ik duim voor een betere volgende ronde ?
 
@Vera klinkt gek maar wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Nu kun je weer door en hoef je niet in die onzekerheid te blijven zitten!
@Tallie wauw gefeliciteerd. Wat een wonder meteen de eerste ronde!
Hoe gaat het met de dames waarvan de NOD naderd? 
 
Terug
Bovenaan