NOD juli 2021

Wondertjevandrie , herkenbaar hoor.
mijn 1e was een dochter en mijn 2e een zoontjes en toen ik zwanger was van nummer 3, waren ze zo verbaast want ik had immers als een koningskoppel.
en nu zijn ze 17-15 en 10 en hebben mijn nieuwe partner en ik besloten 10 juni om hersteloperatie van sterrilisatie te doen, nou dan krijg je ook veel opmerkingen zoals . Ik zou dat echt niet gedaan hebben of heb je dat alleen voor hem gedaan of ..zal je dat wel doen? Je bent al 39 ....
 
en vriendin van me vroeger had 3 dochters en zwanger van 4e dochter , toen haar 4e dochter een maand na de bevalling was overleden , zeiden mensen .... maar je hebt toch al 3 dochters ( met andere woorden ,.. huil niet) later heeft ze nog een 4e dochter gekregen .
 
mensen kunnen soms inderdaad zo gemeen zij. In woorden en oordelen makkelijk, terwijl elke pad van elke persoon is anders op deze wereld en elk gevoel is anders.Alsof hun in mijn hart kunnen kijken of in iemand anders hart.
 
 
Wauw, gefeliciteerd voor de dames die positief getest hebben. 
Hier vanochtend (ivm symptomen) vroege test gedaan...omo wit. Ga er dus maar vanuit dat het niet raak is. 
Vind het ook zo lastig te vergelijken met mn eerste zwangerschap omdat ik toen net had gehoord niet zwanger te mogen worden... dan is na meer dan een jaar proberen opeens ook elk symptoom geen symptoom meer haha. Toen ook alleen op NOD getest en direct een nega positieve test. Ga er dus vanuit dat t nu niks is ?
 
@Wondertjedrie; nee nog niet. De gynaecoloog waar ik was voor mijn curretage gaf aan dat ze m'n cyclussen erg onregelmatig vond, nog nooit eenzelfde cyclus gehad sinds we het weer proberen en tussen de 28 en 70 dagen. Ze zei dat ik even 2 rondes moest aankijken of de curretage voor een reset had gezorgd qua cycluslengte maar dat is duidelijk niet het geval. 
 
Het was een lege vruchtzak maar de miskraam kwam niet vanzelf op gang, na 2x pillen ingebracht te hebben toch een curretage. Had gehoopt daarna extra vruchtbaar te zijn maar helaas ;-)
 
@wondertjevandrie dankjewel! Dit was rond vijf voor ons. De vorige maand had ik een lichte positieve zwangerschapstest, toen die zelfde dag nog ongesteld geworden. Deze maand een knal positieve test. Dit had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap. 
 
@marina ben je eindelijk zwanger en dan dit heftig hoor?kwam je er pas achter bij de 1ste echo of had je al een vermoeden??
 
Terug
Bovenaan