Gefeliciteerd dames! ❤️
@Marina, wat lijkt me dat pijnlijk, om dat te ontdekken… Hoop dat je snel een hartje achter je naam heb staan!
@Veraa, wat balen… geen duidelijkheid is zo lastig. Ik hoop dat dit niet te lang meer duurt zo voor je, ik weet hoe naar het is..
Hier inmiddels op het wachtbankje! Het ziekenhuis gaf aan dat ik deze ronde alles mocht laten, hoefde even niet te testen, temperaturen mocht stoppen. Mocht alles ‘even’ loslaten, want er was al stress genoeg geweest. De echo’s en het bloed onderzoek geven alle nodige info. Wat ik best lastig vond om te doen? de testen heb ik wel gelaten, maar mijn temp was ik te nieuwsgierig naar gezien de onregelmatigheden van de laatste maanden. Die dus even volgehouden nog en vanmorgen een stijging. Vrijdag bloed prikken om te controleren of er daadwerkelijk een goede eisprong was. Dan zou dit onze eerste ‘echte’ kans geweest zijn! Vind het nu dus wel spannend om dat te weten straks? Zou mijn lijf het nu dan eindelijk doen? En heb ik het nu goed aangevoeld? Nou ja, wachten maar en lekker genieten van het mooie weer ?