NOD juli 2021

@marina shit zeg wat rot, had gehoopt dat het bij jou wel raak zou zijn ? succes bij de dokter! Miss kun je meteen deze cyclus al een echo laten doen dan. 


@blijtoe gefeliciteerd!
Duidelijk hoor @mirtjemirtje! ??
 
Dag lieve allemaal,
Ten eerste van harte gefeliciteerd aan de dames die zwanger zijn! Want spannend!! Het is jullie van harte gegunt! ♥️
Ik ga helaas door naar de volgende ronde, ik ben dit weekend ongi. geworden. Helaas helaas!
 
Thnx Isa & Wondertjedrie. Kwam als een "verassing" bij de eerste echo. 


Ben benieuwd wanneer ik terecht kan, zal wel druk zijn in het ziekenhuis. 
 
@Blijtoe gefeliciteerd!

@It's Marly jammer zeg! :( Echt enorm balen! Let it be lucky number 6! Ik duim voor je.
 
@Kimmm je mag bij mij wel een ? zetten hoor, er gaat echt niets meer gebeuren hier. Zit nu op cyclusdag 39... ik moet nu maar afwachten tot er een keer iets van een ongesteldheid komt voordat ik weer kan gaan rekenen/testen wanneer de volgende eisprong is.  
 
Gefeliciteerd dames! ❤️

@Marina, wat lijkt me dat pijnlijk, om dat te ontdekken… Hoop dat je snel een hartje achter je naam heb staan!

@Veraa, wat balen… geen duidelijkheid is zo lastig. Ik hoop dat dit niet te lang meer duurt zo voor je, ik weet hoe naar het is..

Hier inmiddels op het wachtbankje! Het ziekenhuis gaf aan dat ik deze ronde alles mocht laten, hoefde even niet te testen, temperaturen mocht stoppen. Mocht alles ‘even’ loslaten, want er was al stress genoeg geweest. De echo’s en het bloed onderzoek geven alle nodige info. Wat ik best lastig vond om te doen? de testen heb ik wel gelaten, maar mijn temp was ik te nieuwsgierig naar gezien de onregelmatigheden van de laatste maanden. Die dus even volgehouden nog en vanmorgen een stijging. Vrijdag bloed prikken om te controleren of er daadwerkelijk een goede eisprong was. Dan zou dit onze eerste ‘echte’ kans geweest zijn! Vind het nu dus wel spannend om dat te weten straks? Zou mijn lijf het nu dan eindelijk doen? En heb ik het nu goed aangevoeld? Nou ja, wachten maar en lekker genieten van het mooie weer ?
 
De meiden die toch ongesteld zijn geworden, mega balen! ? Hopelijk meer geluk de volgende ronde ?

Voor de meiden met een hartje, gefeliciteerd!!

Er mag achter mijn naam ook een hartje ?
 
Wat klote voor iedereen die ongesteld is geworden ☹ hopelijk is de volgende ronde, jullie lucky!?
@Marine wat een heftig verhaal.. wat verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie. Hopelijk kun je snel terecht?
@Veraa als ik je een tip mag geven zou ik niet wachten op een ongesteldheid maar al beginnen met ovulatietestjes. Het kan soms dat je namelijk een ongesteldheid overslaat. Dan bloed je die maand dus helemaal niet maar begint je cyclus weer opnieuw. Je zou dan dus je eisprong mis kunnen lopen. Jij had een veegje licht bloed gehad toch? Ikzou dat als cyclusdag 1 aanhouden en vanaf daar verder gaan tellen. Kan nog steeds zijn dat het niet klopt en je alsnog een bloeding krijgt maar dan heb je in elk geval niet t risico een nieuwe eisprong te missen. Succes meid, hopelijk heb je snel duidelijkheid ?
Hier heel saai eigenlijk niks te melden. 3 dpo dus nog even te gaan op het wachtbankje..
 
Terug
Bovenaan