NOD juli 2021

Ah yes! Gefeliciteerd Mickie!
Morgen nod, merk nog helemaal niks wat kan wijzen op zwangerschap danwel menstruatie. Afwachten maar. Misschien moet m'n cyclus nog even op gang komen en heb ik morgen helemaal nog niet m'n nod ?
 
Een dagje niet gekeken en weer een hartje! Het lijstje kleurt al mooi ? Gefeliciteerd Mickie!
Ik duim voor je Zonnekruid! ?
 
Bedankt dames! Ik sta er nog vrij nuchter in (ha, zeg ik, terwijl ik dinsdag met trillende handen van de zenuwen over een staafje heb geplast ? ?), 1e ronde, verwacht er niet veel van. Had wel wat last van misselijkheid en licht in m'n hoofd, darmen doen een beetje raar, maar ja, een negatieve test zegt dan meer dan wazige symptomen. Heb nog 1 test in huis, dus wil op z'n vroegst het weekend pas weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Succes ook voor de andere dames op het wachtbankje ?
 
Hoi dames! 
Ik heb al een tijdje niks van me laten horen omdat ik mezelf niet meer zo druk wilde maken.
Het lukt me niet om een foto toe te voegen maar volgens mij had ik zojuist een positieve test in handen na 8 maanden! Kan iemand de link sturen hoe ik een foto kan uploaden? Hoor graag jullie mening!
Liefs
 
Terug
Bovenaan