NOD juli 2021

Gaat lekker!❤️

@charlotte gefeliciteerd❤️hoeveelste ronde want ik zie je er niet tussen staan
@mylwen @mirtje gefeliciteerd❤️
@ellaB balen zeg?
 
Gefeliciteerd @Mickie, @CharlotteVt en @Mylwen hopelijk ook.
@Mirtjemirtje ik zou stoppen idd ? maar onwijs leuk om te zien dat de test zo mooi is geworden! 
Balen voor de dames die ongesteld zijn geworden :( 
Er komen weer wat NOD aan zie ik, heel spannend of er nog meer hartjes volgen. Ik duim voor jullie!
 
@CharlotteV-T Zo zien de twee die ik heb er dus ook uit. Er is duidelijk, zonder turen, een streepje te zien, maar erg overtuigend vind ik hem nog niet. Het feit dat ik er nu 2 heb, geeft wel al aan dat het niet vals positief zou zijn, lijkt me, is anders wel heel toevallig. Nu dus hopen dat ze wel nog oplopen.
 
@WondertjeDrie, ja ?. Zit jij nog op het wachtbankje? Hoop zo ook goed nieuws voor jou! Lijkt me echt moeilijk zo lang. Ben jij wat tips tegen gekomen op het internet? Ik gebruik nu teunisbloemolie en tarwekiemolie. 
 
@ellaB ik heb de hele trucendoos al tevoorschijn gehaald niks helpt dus ik doe ook geen extra dingen meer?Die olie die jij gebruikt moet je wel mee oppassen volgens mij want het zorgt dan wel voor dikker baarmoederslijmvlies voor betere innesteling maar als dat al goed is dan wordt het nog dikker en te dik is ook weer niet goed voor een innesteling?
ik ga niet klagen want ik heb al 2 wondertjes❤️
 
Wat klote voor degene die ongesteld zijn geworden ☹?
@Micky en @Charlotte gefeliciteerd!! 
@mylwen wat spannend! Voorzichtig gefeliciteerd! Heb je er foto's van? Vind meekijken altijd leuk! (Hoeft natuurlijk niet als je dat liever niet wil)
@Wondertjedrie ik heb dit toevallig vorige week nagevraagd bij mijn gyneacoloog. Zij gaf aan dat te dik slijmvlies eigenlijk niet bestaat. Dik slijmvlies is de ideale omgeving voor t eitje om te nestelen. Ik heb endometriose wat gekoppeld zit aan dik slijmvlies en ze gaf aan dat teunisbloemolie volkomen veilig is om te gebruiken. Misschien in extreme dosering dat t niet goed is (zoals met alle voedingssuplementen) maar als je t gewoon volgens de abv hoeveelheid doet kan het dus geen kwaad. 
Ik zit op 6 dpo. Nergens last van behalve baarmoederkrampen. Nog maar weer even afwachten dus! Gelukkig veel leuke dingen op de planning dus veel afleiding.
 
Hoi allemaal,
ik doe graag mee! 
Mijn NOD is pas 31 Juli en ik merk dat ik me hier toch wel heel erg mee bezig houd. We zijn pas net gestart met de eerste ronde voor ons eerste kindje en ik zit echt de dagen af te tellen tot ik een zwangerschapstest kan gaan doen.
 
 
Terug
Bovenaan