NOD juli 2021

Hallo,
Ik klets graag mee
Wij zijn bezig voor ons 2de kindje in rode 2.
De 9de heb ik een positieve ovulatie test gehad. Ik had hem voor de 1ste zwangerschap maar 1x gevonden we waren toen bijna 1 jaar bezig
Nu dus weer gevonden.
Ik heb sinds gister minimaal bloedverlies maar ik had dat bij ons eerste kindje ook en dat stopte na 2 dagen.
Ik heb dus nog hoop op een innestelingsbloeding.
Verder ben ik wel moe en kwam er tijdens het douchen melk uit me borsten.
Ik ben bang dat me lijf me weer goed voor de gek houd.
Hopelijk stopt het bloeden en word het niet toch een menstruatie.
We wachten in spanning af.
 
Gefeliciteerd charlotte! Zo begon het bij mij ook. Inmiddels een echte knalstreep hier en vandaag officieel mijn NOD. Ik zal nu maar stoppen met testen hé ?
https://i.postimg.cc/NFr7bfk9/20210721-194754.jpg
 
Ik heb begin deze maand de app verwijderd omdat ik er minder mee bezig wilde zijn en dit lijkt te hebben geholpen ?. Mijn NOD was vandaag (eisprong was wat eerder, dus NOD ook, heb wel een kortere lf). Vanochtend maar uit voorzorg al maandverband in mn onderbroek gedaan en bij eerste keer naar het toilet een druppel bloed. Ik dus weer teleurgesteld, alleen zetten het niet echt door. Op en gegeven moment was ik de twijfel zo zat, dat ik dacht ik ga testen, dan zie ik tenminste dat het negatief is..... Verschijnt er een tweede licht streepje ?. Aangezien hij nog licht is, ik wat bloed heb verloren en ook krampen heb, vertrouw ik (en ook mn vriend) het nog niet helemaal, maar een streepje betekent in ieder geval dat ik zwanger kan worden ?.
 
Ohhh wat spannend @mylwen!! Hoop dat het oploopt en blij dit ene druppeltje bloed blijft.

Hier vandaag wat rommelende buik. Heel emotioneel vandaag echt een baal dag kan janken om alles dus top. Vrees dat dit een signaal is van een menstruatie maar hoop natuurlijk van niet. Zit nu op 9dpo.
 
Vanmorgen nog een test gedaan. Had verwacht met ochtend urine dat hij wel donkerder zou zijn, maar niet dus. Even licht of misschien zelfs wat lichter dan gisterenmiddag (gelukkig lees ik op internet dat dit wel vaker voorkomt). Ik heb me dus voorgenomen om er een paar dagen nu tussen te laten en dan nog eens te testen. Ergens gedacht dat als ik eindelijk een 2e streepje zou zien dat die twijfel en onzekerheid weg zou zijn, maar helaas. Nog steeds bang met naar het toilet gaan voor bloed en de testen helpen natuurlijk niet mee ?. Ik denk dat ik maar aan dit gevoel moet wennen ?.
 
Spannend IH!
Mylwen, voorzichtig gefeliciteerd! Inderdaad over 2 dagen weer testen, dan is de hcg verdubbeld, dat moet toch resulteren in een duidelijkere streep (met dezelfde test) ?
 
Gisterennacht jammer genoeg ongesteld geworden. Dat je ongesteld wordt is een ding, maar de buikpijn die ik erbij heb ? Het lijst net een dubbele straf! En geen zwangerschap en enorme pijn. 


Goed, ga weer door naar de volgende poging. 


Veel plezier voor alle zwangeren. Voor eenieder nog op het wachtbankje, enorm veel succes. Hoop voor jullie op goed resultaat! En voor eenieder die door moet naar de volgende poging, hopelijk zijn wij next! 
 
Terug
Bovenaan