NOD juli 2021

@Vennetje Niet om je te veel hoop te geven, maar alle symptomen die ik deze maand had, heb ik eerder ook al eens gehad. Ik hield me dan zelf (en deze keer echt streng) voor dat ik het allemaal al eens gehad had en dat het dus niets was. Sommige symptomen zijn wel echt na NOD verergerd.
 
Even stil van mijn kant. Ik probeer er even niet zoveel over te denken en wat meer "uit mijn hoofd te gaan". 
mijn nod zal zijn rond 4 aug.. dus ik schuif een maandje op. Een wat lagere cyclus deze maand. 
Alle dames met een ❤️ Van harte gefeliciteerd. Iedereen waar het deze maand geen ? bracht, hou vol! Probeer ik ook. Voor iedereen op het wachtbankje ???? 
 
 
Hoe gaat het met jullie meiden? Houden degene op het wachtbankje het nog een beetje vol?

Hier vanmorgen laatste controle van deze cyclus, progesteron geprikt. Waarde goed! Dus nu dan ook een eisprong gehad ?? Opgelucht dat alles werkt, maar ook bij het minste geringste onzeker over mn lijf. Dat zwanger worden is echt een rollercoaster aan emoties en levenslessen ?
 
Kan ik me voorstellen Justme. Door de behandeling is het niet gek dat je er nóg meer mee bezig bent. Fijn dat het volgens plan verloopt. Wat hebben ze verder gedaan? Of niks en nu afwachten?

Ik heb me niet in kunnen houden om al te testen (NOD aanstaande woensdag), maar test is wit. Overmorgen nog maar eens..
 
@Leeuwin, voor nu even niks meer. na de start met Letrozol heb ik een aantal controles gehad voor follikel metingen. Nadat deze 22 mm was mochten we zelf met de inseminatie aan de slag en was progesteron prikken ter controle of er wel echt een eisprong geweest is. Dat blijkt nu, en omdat de letrozol meteen goed aanslaat mogen we de komende 3 maanden thuis proberen (slik dan dag 3 tm 7 letrozol) per cyclus. Als er problemen of twijfels zijn dan helpen ze, maar om de stress te reduceren is thuis fijner (ook spannend hoor, zonder een echo die je precies laat zien hoe je ervoor staat?) Maar ben er ook elke keer een beetje nerveus voor.

Hopelijk voor jou een positieve test begin volgende week ???
 
Haha, Leeuwin, mooi op tijd ? Niet gek hè, dat de test nog wit is. Succes!
Hier heeft het wel geholpen dat ik maar 1 test had liggen, dat wordt morgenochtend testen. Pff, spannend! Was na de witte test van dinsdag overtuigd dat het niks zou worden, maar inmiddels nog geen menstruatie (nod was gister). Weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Een positieve test zou ik raar vinden, omdat ik het gewoon niet meer verwacht. Maar een negatieve test zou ik nu ook wel heel erg gek vinden ?
 
Hoi dames,
 
Ik was eens benieuwd wanneer doen jullie de eerste zwangerschapstest? 
vanaf de eerste NOD of daarvoor al of pas een paar dagen later ? 
 
Terug
Bovenaan