NOD juli 2021

@Mylwen super lief! Ik vind t heel fijn dat je met tips komt. Helaas weet ik al dat ik verminderd vruchtbaar ben door endometriose en voorstadium baarmoederhalskanker waar ik in totaal 4 operaties voor heb gehad. Wij mogen dan ook maar 6 maanden natuurlijk proberen, dan gaab we al een traject in. Daar zitten we bijna op. Ik probeer zeker ook te genieten van de tijd nu, maar het is soms gewoon moeilijk te horen hoe makkelijk t andere mensen vergaat als je zelf elke dag en elke maand een strijd voert omdat je het zo graag op een natuurlijke manier wil. Maar je hebt gelijk.. het is ook geen wedstrijd ofzo. Maar t voelt soms oneerlijk en ik word soms boos op mezelf dat ik die gedachtes heb maar het gaat vanzelf. Nogmaals bedankt voor je berichtje, heel lief. En ik hoop dat je een hele voorspoedige zwangerschap gaat hebben!?
 
@Wondertjedrie het gaat goed, eigenlijk heel weinig symptomen deze keer op wat flinke baarmoederkrampen en veel waterige witte afscheiding na. Heb veel afleiding gehad dus dat scheelt ook. 8dpo nu. Vind t moeilijk hoop te houden omdat ik dat elke maand heb gehad en dan is de teleurstelling zo groot. 
Hoe gaat het met jou?
 
Hi dames, weten jullie dit misschien;
Bij een positieve ovulatietest springt het eitje binnen 24-48 uur. Kan een ovu test nn positief zijn een aantal uur na het springen of zou het in theorie dan direct na het springen negatief moeten zijn?
 
@liefsVan jazeker mijn ovulatie testen waren vorige maand 60 uur positief maar mijn eitje had dan al gesprongen moeten zijn?
 
@Wondertjedrie dat ziet er hoopvol uit! Ik ga duimen!!
@Liefsvan dat vind ik dus ook een lastige. Ik heb laatst een keer flink gegoogled hierover. Je eisprong kan tijdens je LH piek komen. Je zou dus nog positief kunnen testen terwijl je ei net gesprongen is. Je lh piek duurt gemiddeld zo'n 48 uur. Ze zeggen dat je ei springt tussen de 24 a 48 uur na de eerste waargenomen piek. Maar als je de normen van ziekenhuizen aanneemt (deze kun je googlen) dan dat 7 tot 40 uur zijn. Daar zit dus nog genoeg tijd tussen dus kan het zeker dat je ei al gesprongen is terwijl de piek nog waarneembaar is. Hopelijk heb je hier iets aan. Als je echt twijfelt zou ik beginnen met tempraturen, hier kun je namelijk met zekerheid door zeggen dat je ei gesprongen is. Succes!
 
Terug
Bovenaan