NOD juli 2021

@Sanniie gefeliciteerd wat mooi!
@Plukkie Ohh nee wat rot ? Heel veel sterkte. Hoe gaat het met je?
@Tanjamies succes nog met wachten!
@Zonnekruid jeetje wat frustrerend.. succes nog hoor.

@plukkie oh nee wat erg ☹ ik leef met je mee. Wat is het soms toch oneerlijk. Heel veel sterkte en hopelijk is het heel snel raak van een klein gezond plakkertje ❤
Bedankt lieve meiden voor jullie steun. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Zit op 15 dpo en dag 35 wat voor mij echt lang is. Ik ben ook per direct gestopt met de tarwekiemolie want volgens mij doet t voor mij niets goeds. Teunisbloemolie blijf ik wel gebruiken. We gaan inderdaad wel gewoon leuke dingen doen tijdens onze vakantiedagen. 2 x een nachtje weg in NL en hebben een kanotocht geboekt. Het belangrijkste is nu zorgen dat ik qua mindset weer een beetje positief wordt en niet in een depressie beland.. merk aan alles dat ik er tegen aan zit. Ik heb helemaal geen eetlust meer de afgelopen 2 weken, eet dan ook bijna niks ondanks dat ik mezelf soms echt dwing krijg ik t niet weg. Ik slaap super slecht.. ik heb weinig energie en ben futloos, waarschijnlijk door de 2 puntjes hiervoor. Daarom neem ik van alles een beetje afstand. Niet meer elke dag op t forum. Niet meer obsessief tempraturen en testen. 11 augustus gaan we met de gyno in gesprek en ga ik dit ook allemaal vertellen. Misschien heeft zij nog tips. Daarbij heb ik op YouTube wat filmpjes gekeken over vrouwen die met vruchtbaarheidsproblemen kampen en hoe zij manieren vinden daar beter mee om te gaan. Één tip vond ik in t bijzonder heel goed.. maak een lijstje van dingen die je graag wil doen of bereiken die je niet kunt tijdens zwangerschap. Zo heb je toch dingen om naar uit te kijken en naar toe te werken. Dat ga ik ook proberen te doen. Misschien dat er hier dames zijn die daar ook iets aan hebben.
Ik wacht nu rustig af tot mn ongesteldheid doorbreekt en dan ga ik weer even lief zijn voor mezelf en aan mezelf werken. Ik zal daardoor minder aanwezig zijn de komende ronde maar lees af en toe mee en als er belangrijke dingen zijn zal ik ze delen.
Heel veel succes allemaal voor de meiden die naar de volgende ronde door zijn. Ik hoop dat we allemaal onze droom snel mogen realiseren❤

@Vennetje, sterkte hoor. Zorg goed voor jezelf! Geniet van je vakantie en van de leuke dingen en elkaar en inderdaad wees extra lief voor jezelf. Voel wat jij nodig hebt want alleen jij bent nu belangrijk. Knap maar snel weer op ? en eet vooral waar je echt zin in hebt, ookal is dat ff niet gezond! (Helpt mij als ik het lastig heb en weinig eetlust heb).

@Plukkie, ahh nee, wat verdrietig ? Hoe gaat het nu met je?

@Vennetje, heel goed dat je even voor jezelf kiest! Is zo belangrijk! Mentaal een goede gezondheid zorgt ook voor een fijner en gezonder lijf… zeg ik uit ervaring.. Alles even ‘loslaten’ is niet zo makkelijk als het klinkt, maar ik moet eerlijk zeggen dat het mij na een paar weken wel begint te lukken maar vooral helpt! Ik kan echt weer plezier hebben en even nergens aan denken.. Lekker genieten van je vakantie, ontspannen zover dat kan en inderdaad, goed voor jezelf zorgen en genieten van de tijd samen! die paar weken kunnen wonderen doen, en als dat onverhoopt niet zo is, dan kun je er met volle kracht weer tegen aan! Ik duim voor mooi weer voor jullie ☀️? Veel plezier!

Meiden! Ik geloof het nog niet helemaal maar ik heb dus net positief getest!!!? Ik ben zwanger.... het is nog niet echt ingedaald bij ons, we zijn allebei wat verbaasd:p hopelijk is het gelukt met de foto?
https://i.postimg.cc/tgb4R1gN/442170-FA-3-B78-40-D6-A0-CC-8-B1-BC5-CC41-C0.jpg

Hoi Dames, 
Ik ben een beeeetje in shock..
vandaag 2 NOD, maar ik had het al los gelaten eigenlijk na al die negatieve testen.
vanmorgen zei me vriend doe eens een test voor de grap, gister avond vriendinnen avondje gehad met wijntjes etc aangezien ik de hoop had opgegeven voor deze ronde..
Nou komt er dus een tweede streepje tevoorschijn op me test ??? 
ben helemaal verbaasd hoe dit kan en of dit echt is.. ik weet helaas niet hoe ik een foto kan toevoegen...

Terug
Bovenaan