NOD juli 2021

Veraaa, ja, gek hè. Daar vooraf nooit wat over gehoord. Ik snap dat als je er 'ziek' van wordt, dus bijvoorbeeld koorts krijgt, dat het verstoord kan zijn. Maar daar was helemaal geen sprake van. Toch maar melden bij Lareb...
Ovulatietesten doe ik nog niet, we zitten pas in de 1e ronde en ik heb natuurlijk al 2 heerlijke (jonge) kindjes, dus geen haast... Liever dat m'n lichaam gewoon even 'normaal' doet, zonder teveel druk te leggen op zwanger worden...
 
Damess,
Ik word gek! Ik heb niet echt zicht op mijn cyclus. Spiraal gehad en door de vaccinatie was mijn cyclus helemaal de weg kwijt. Ik dacht afgelopen maandag mijn NOD, maar steeds negatieve testen (eergisteren nog). Nu op dag 34 toch een heeel licht streepje op een early test van de action. Zou ik niet eerder positief moeteb testen? Mijn man ziet het streepje trouwens ook, dus geen bedrog ? Alleen bang dat het gewoon een indroogstreepje is...
 
Hoi allemaal;

Bij de vorige nods wat activer geweest met reageren. Door vakantie even wat minder mee bezig geweest. Ik werd 4 dagen later ongesteld dan normaal 32 dagen. Ik dacht al dit gaat m niet worden. Vanochtend misselijk. Dus na het werk getest. Tsjaa wat moet ik hier nou mee. Meteen na de test zie je een streep. Later bijna niks meer. Nog een test negatief..
ik heb ook geen idee hoe in nu moet tellen. De maya appt zegt 3 aug nod. Misschien ook niet t handigste moment om te testen in de middag ?. Morgen nog maar eens met ochtend urine. Het is voor ons ronde 5

url=https://postimg.cc/Yhxm3b3Q]
43-C30-C68-AA69-47-DE-B1-A5-61568829-DD0-E.jpg
[/url]



 
Vandaag mn NOD. Ben harstikke niet zwanger dus hoop dat t vandaag doorbreekt. Heb er deze ronde mega veel moeite mee gehad terwijl ik mezelf heel veel toe had gesproken nergens meer op te rekenen.. toch ben ik de afgelopen 4 dagen elke dag verdrietig geweest. Hebben ook veel zwangerschapsaankondigingen gehad dus dat werkt ook niet mee. 
Eigenlijk zou ik komende cyclus alles loslaten ivm vakantie maar die is helaas geannuleerd dus moet even kijken wat we nu doen. 11 augustus moeten we samen naar mn gyno om alles door te spreken voor het traject. Heel spannend.
@Zeeuwsmeisje volgens mij is de test een beetje doorgelopen met urine waar je een streepje lijkt te zien? Je ziet namelijk een soort van rond vlekje. Op de ander zie ik helaas ook niks.. misschien een ander testje proberen?
 
Ik ga helaas door naar de volgende ronde in augustus. Deze ronde ga ik doen zonder ovulatie testen en proberen er niet te veel mee bezig te zijn. 
Iedereen die zwanger is gefeliciteerd ?
iedereen die nog op het wacht bankje zit heel veel succes en hou vol we kunnen het ? 
 
@Vennetje @CharlieB, wat balen ? Hoop dan dat je snel duidelijkheid hebt vennetje, dan kun je in elk geval weer door.. Snap wel dat het je toch verdriet doet… wat balen van jullie vakantie!
Hier heel dubbel, ik realiseer me ineens dat ik (volgens FF app) nu op 13dpo zit. Ik denk zelf 12.. Hoe dan ook, ik voel dus gewoon niks ? En daarom was het ook zo makkelijker deze ronde om er niet over na te denken denk ik… Normaal pijn in mn borsten al dagen van te voren, en kraampjes maar nu nog niet. Vanmorgen wel een daling in mn temp, die voor het eerst echt 12 dagen stabiel was op 36.9. Dit wordt eerste keer menstruatie na de letrozol. Die zal dan ook wel anders verlopen misschien.. Ik heb dus eigenlijk geen idee wat me nu te wachten staat ?

 
Terug
Bovenaan