NOD juli 2021

@Vennetje jeetje wat balen :( geen bloed is moed? 
Ik had het je zo gegund op de natuurlijke manier.. Hopelijk kun je met goede moed het traject in gaan. Maar voor nu, gewoon nog even afwachten!
@Dxx jammer zeg :( 
@Just-me spannend!! Ik heb dat ook een keer gehad, ineens geen pijnlijke borsten enzo maar toen was het toch nog steeds niks. Maar wie weet bij jou wel! Zou echt heel mooi zijn. 
@Sanniie spannend hoor! Heb je vanochtend nog getest?
 
Wauuwwww gefeliciteerd Sannie!! Niet te beschrijven spannend en fijn moment moet het verschijnen daarvan zijn geweest. Geniet ervan!
Hoeveelste ronde was het?
 
@Sannie, wauw! Gefeliciteerd ❤️? Spannend, maar super mooi!

@IsaV, ja gek hè hoe het kan wisselen. Dit zou ook gevolg kunnen zijn van de letrozol misschien, dat mn hele cyclus veranderd qua lichamelijke symptomen ook, door andere hormonen l? Geen flauw idee haha! Maar gezien mn temp daling wacht ik nu wel echt op menstruatie?
 
@plukkiee oh nee meis wat naar!!:( heel veel sterkte toegewenst. Hoe voel je je? 


@Sannie wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Hoe voel je je en hoe reageerde je partner?

En voor de meiden die door gaan naar augustus hoop ik dat volgende maand beter wordt?? Ik zag dat de augustus groep al lekker actief is in ieder geval. Ik wacht het nog even af. Morgen verwacht ik uiterlijk mijn NOD en anders zondag testen. Al denk ik dat ik ook door ga naar augustus, ik voel al soms wat krampen. 
Wat mij nu helpt is de gedachte dat er ook iets leuks staat te wachten als het niet lukt. Dus hopelijk helpt dat jullie ook, iets plannen wat leuk is en waar je ondanks tegenslag toch ook blij mee bent. ?
 
Ah shit Vennetje! En dan ook nog de vakantie geannuleerd, wat een pech! Lukt het nog om een alternatieve vakantie te boeken?
Sanniiee, gefeliciteerd! ?
Plukkiee, oh nee, wat verdrietig!! :( Sterkte!
Tanjamies, succes nog ?
Hier nog steeds helemaal niks. Geen menstruatie en geen positieve test...
 
Terug
Bovenaan