NOD juli 2023

De mijne is toch iets verlaat. Mogelijk 24 juli. Jammer genoeg moest ik toch langer de hormooninjecties nemen
 
Hey dames,
Ik ben na mijn vorige menstruatie even gestopt met het reageren op het forum, heb alles wel een beetje meegelezen
Ondertussen zijn we bij de huisarts geweest omdat we nu meer dan een jaar bezig zijn. Hij was heel meedenkend en heeft gelijk een doorverwijzing gemaakt. 26 juli hebben we een afspraak staan in het ziekenhuis.
Mijn NOD is wel daarvoor, dus ergens hoop ik nog dat het voor die tijd raak is, maar ik verwacht het niet. Maarja, je weet maar nooit ;)

18 juli xJaanaa
18 juli Stabij
21 juli ZazouTwee
22 juli BZWM, Ninna
25 juli Drey

Ik heb het lijstje ook weer even aangevuld.
Succes iedereen deze ronde!
 
Hoe gaat het met iedereen? Al mensen op het wachtbankje? Mijn eisprong komt er ergens komende dagen aan, ovulatietesten lopen nu licht op.

14 juli BillieJoe

18 juli xJaanaa

18 juli Stabij

21 juli ZazouTwee

22 juli BZWM

24 juli Ninna

25 juli Drey
 
Ja hier al op het wachtbankje. In mijn vruchtbare week hebben we erg goed ons best gedaan haha dus ik ben weer hoopvol. Spannend altijd.
 
Ook wij zitten nu te wachten.
Volgens berekening zou ik gisteren mijn eisprong moeten hebben gehad. Blijft natuurlijk altijd een beetje gissen. Merk dat ik het wel echt moeilijk vindt om het te herkennen… Voelen jullie het wel aan?
Net rond mijn eisprong (volgens mijn berekening nu) was ik zonder mijn partner een lang weekend met mijn zus en moeder op vakantie, dus ik heb ergens niet heel veel hoop dat t gelukt is… Maar goed mijn cyclus was afgelopen keer ook weer ineens korter. maanden ervoor veel stress gehad door omstandigheden ,waardoor mijn cyclus iedere keer langer was dan gebruikelijk dus hoop dat ie nu weer minder lang is… We zullen het zien

Succes allemaal met wachten , hopelijk mogen we veel positieve testen zien .
 
14 juli BillieJoe
18 juli xJaanaa
18 juli Stabij
21 juli ZazouTwee
23 juli NoraLou
24 juli Ninna
25 juli Drey, BZWM

@BillieJoe hoe gaat het bij jou?
Mijn eisprong zit er nu pas aan te komen als de testen kloppen dus mijn NOD is iets opgeschoven. Heb wel altijd een korte lf (laatste keer 9 dagen, voorheen meestal 10-12)
 
Hoihoi. Ik zit ook in de wachtweken. Bijna een week voorbij.. Gelukkig was ik veel nachtjes weg dus merk dan toch dat ik er dan minder mee bezig ben. Hoe houden jullie je wachtweken vol? Kunnen jullie het dan een beetje van je afzetten of juist niet?
 
Terug
Bovenaan