NOD juli 2023

Hallo dames! Mijn menstruatie heeft woensdag al doorgezet, na 25 dagen. Ik geloof dat mijn lichaam na de miskraam en bbz nog een beetje van slag is, maar ga dus sowieso door naar augustus. Had het eerlijk gezegd ook niet helemaal verwacht deze maand.

Hoop op positieve testen voor de rest! En anders wellicht tot in het augustus topic later.
 
Ik wacht nog in spanning af... maar was gisteren enorm misselijk en daags voordien enorm moe...

Nu opstoot van puistjes en dat is vaak voor mijn menstruatie doorkomt... ik weet ook niet echt of ik al regelmatig ben, maar ga volgende week toch testen...

Spannend!
 
Hallo allemaal! Helaas is het afgelopen maand niet gelukt. Ik duim heel hard voor iedereen dat we snel zwanger zijn.
Ik heb mijn NOD weer begin augustus maar wil hier toch graag aansluiten (ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik aansluit).
Ik heb het lijstje aangevuld:

14 juli BillieJoe
18 juli xJaanaa
18 juli Stabij
21 juli ZazouTwee
23 juli NoraLou
24 juli Ninna
25 juli Drey, BZWM
03 augustus, MoonLover

Het wachten vind ik ook echt verschrikkelijk. Dit komt ook omdat het bij ons eerste kindje de eerste maand meteen raak was.
Ik probeer zo veel mogelijk mezelf af te leiden door nu veel tijd door te brengen met mijn gezin en lekker buiten te zijn in het weekend.
 
Ik vind het best lastig Ninna. Aan de ene kant wil ik het een beetje proberen los te laten maar aan de andere kant houdt het je toch bezig. Heb nu (dag 19) bijv hele pijnlijke borsten en dan denk je toch: is dat een symptoom of betekent dat juist dat je menstruatie eraan komt.
 
Ik heb mazzel dat mijn LF wat korter is, gemiddeld 10 dagen dus wat korter op het wachtbankje. Momenteel erg druk op werk door de vakanties dus dan gaat de tijd wel snel. En heb me erop ingesteld dat het toch nog wel een paar maanden duurt dus dat scheelt misschien ook
 
Ik heb vanmorgen getest en die was negatief. Ergens hoop ik dat ik te vroeg heb getest en dat het toch nog komt, maar heb er niet zoveel hoop meer voor. Over anderhalve week maar eens kijken wat ze in het ziekenhuis zeggen.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Wat ze doen bij zo’n gesprek enzo in het ziekenhuis als het niet lukt om zwanger te worden?
 
Terug
Bovenaan