NOD Juni 2018

Hoe is het meiden ? Lekker weekend gehad ?Hoe staat iedereen erin deze ronde ?Gelukkig schijnt de zon veel he. Dat maakt een mens vrolijk ;)! Hier alles goed! Zit rond mn eisprong... gehad het weekend of moet nog komen. So we will see!! Niks gemerkt nog. 
 
Wannabemom, ik geloof dat ik dat heb ja. Zaterdag LH piek waarschijnlijk en eigenlijk door al het gesex is het lastig te zien...whoops, maar vandaag waterig maar ook wel ietsje glibberig. Denk dat dat het is? Volgens de cyclus zou ik vandaag ook mijn eisprong moeten hebben. Voel er (nog) niet veel van maar dat kan kloppen bij mij, wel lichte steekjes in borsten. 
 
Olaaa hier was het een heerlijk weekendje, op mn migraine aanval op zaterdag na! Nog steeds niet ongesteld geworden, maar wel (weer) heel veel kramp. Wellicht komt het er aan...? Geen idee haha. 
 
@joena hier alles goed! Heerlijk weekend gehad met de schoonfamilie aan zee. Dat doet een mens goed, en heerlijk geknuffeld met mijn nichtjes en neefjes varieert tussen 9 maanden en 5 jaar. 
Oeps, heb heb wel wat rood vlees gegeten en ook genoten van een glas witte wijn. Nu het nog kan, geniet ik er extra van.
Vandaag de laatste dag vrij en morgen begin ik ook met werk. Totaal geen zin.
ik zit volgens mij 11 dagen voor NOD. Ben er eigenlijk niet mee bezig en heb veel afleiding gehad afgelopen dagen. Tot zondagavond heb ik flinke afleiding en leuke dingen gepland.
hoe gaat het met de rest? 
 
Hoi dames! Welkom terug, aan jullie "schrijven" te zien zijn jullie echt mega relaxt nu. Wat goed zeg! Maarre....sorry, dit gaat veranderen nu je weer hier op het forum zit mwhuhaha
..gheghe, nee gezellig. Ik geloof dat er ook nu meer in de nod juli zijn. Zin om daar verder te kletsen anders? Het bloed hier een beetje dood kwamen joena en ik achter ?
 
Terug
Bovenaan