NOD Juni 2018

@mommyofmynovella: jeeeeemig zeg. Dat vrouwenlichaam he !! Nog steeds niet gewoon. Snap dat het super super frusterend is. Had ik al bij 38 dagen!!! Echt megaaaa chagrijnig werd ik er van. Tot janken aan toe ! Maar kop op. Het komt een keer ;)@Beautygirl: hoppaaa gaan met die banaan hahaha. Fijn dat alles werkt ;)!@Sjamee: op naar de volgende ronde!! Hoe lang is je cyclus ??@Citrus: ik gebruikte die dipsticks. Ze zeggen dat je test positief is als je teststreep donkerder is dan je controlestreep. Ik had ook veel dagen een lichtere teststreep en op/rond mn eisprong was die een stuk donkerder dan de controlestreep. Dan is het hormoon dus in veelvoud aanwezig. Maar ik ben ermee gestopt. Ik werd zo gefocust. Not normal. Helemaal toen mn eisprong later was.
 
Hey. Thx! Ik kan het nog wel handelen, ik zie nu elke dag 2 streepjes haha...hopelijk straks ook met een hcg dipstick whaha. 
Anyhoe...oke. Dus wel echt donkerder..dat is hij niet, hij is nu ietsje lichter nog, dus medium kans omdat de zwemmers nog even rondzwemmen. Ik test netjes elke dag en zal hij naar verwachting maandag of dinsdag gaan knallen. Om de dag an der arbeit ??
 
 
@Beautygirl wat fijn! Veel succes hopelijk dot keer raak ?? houdt t waterige eiwit slijm langer aan of is t nu na de eisprong ook weg? --- even nieuwsgierig omdat ik al 3 dagen eiwit slijm heb... ?
 
@sjamee balen!! Hopelijk volgende ronde meer geluk ??
@Novella ik hoop dat jij gauw meer duidelijkheid krijgt! Die onzekerheid is vreselijk. 
Hopelijk komen er deze maand weer veel zwangeren bij en in maart april gezonde baby's ????
 
Joena dit was ronde 1 en mijn cyclus is 37 dagen. 
Ik hoop ook op deze ronde geluk! Heb wel het idee dat ik minder ongesteld ben dan toen ik de stopweek had met de pil. Iemand ervaring mee? En ben al 1 kilo zwaarder geworden. Komt dit ook door het stoppen met de pil? ?
 
@wannabemom bij mij heeft het 2 dagen geduurd en sinds gisterenavond geen last meer van. Het was echt heel veel! 
Dan heb je nu ook je eisprong gehad. Klopt dat? 
 
 
@sjamee: ik ben ook anders ongesteld na het stoppen met de pil. Bij mij was het andersom. Met de pil nauwelijks... nu ook niet mega heftig.. Maar wel ongeveer 3 dagen bloeden. Ik dacht eerst dat het iets uit zou maken. Maar dat is niet zo. Er zijn vrouwen die maar 2 dagen ongesteld zijn en heel licht. Schijnt dat je minimaal 2 dagen helder rood bloed moet hebben en dan is het goed. Mijn zus (arts) heeft net dr 3de gekregen en was bij allemaal binnen no time zwanger. En die is heel licht ongesteld en merkt er nauwelijks wat van. Dus het zegt weinig...
 
@Beautygirl, geen idee ik heb geen ovulatie testen gebruikt. Volgens mijn app moet het afgelopen week gebeurd zijn... en gezien mijn eiwit achtige slijm ook. Alleen bij mij is het voor 3 dagen veel. Dus die dagen maken we het even extra gezellig haha. 
Nou nu maar weer afwachten dan of we positief nieuws gaan krijgen ?? 
 
Zijn er dames die ovulatie testen gebruiken en t eiwit slijm op een ander moment krijgen dan de ovulatie test aangeeft ? 
 
 
 
Terug
Bovenaan