NOD Juni 2018

Niks nopes nada.. Ben vandaag op dag 42. Super frustrerend. Nog steeds veel kramp en elke keer denk ik dat het komt maar helaas. En nee, ik had vorige week vrijdag getest toen ik iets meer dan een week overtijd was met sensitest. Maar die was hartstikke negatief dus heb het toen maar op gegeven. Denk ook echt niet dat ik zwanger ben maar gewoon... ja weet niet eigenlijk. Gewoon niet ongesteld.... ?
 
Mommy of novella meen je niet..  Lastig hoor wij gaan ook morgen weer testen. Ben benieuwd. Wanneer we morgen negatief testen bel ik de huisarts om te vragen hoe of wat.
 
Ah novella! Heel frustrerend ja! Geloof idd dat je na zo'n tijd naar de HA kan om bloed te laten prikken, oid. 
Jammer sjamee! Voor jou nu wel zekerheid. Succes! 
In de nod juli had ik de vraag al gesteld, maar hebben jullie ervaring met ovulatietesten? Volgens mijn cyclus en app is ei op maandag. 
Gister begonnen met ovutestje en was al behoorlijk donker, net niet donkerder dan reststreep. Ik vind dit wat vroeg...zou dit tot maandag hoog kunnen blijven of vroege eisprong? Vannacht wel sex gehad for sure. 
Oja...mijn cervix nog niet zo waterig als vorige maand en was eergister nog roze van menstruatie zelfs.  
 
Tjaa ik denk dan weer bij mijn eigen ik kan wel bloed gaan laten prikken bij dr ha, maar die gaat alleen maar bevestigen wat ik al weet; niet zwanger en lange cyclus en/of eisprong overgeslagen of een dubbele eisprong. Als ik nou op mn volgende "NOD" volgens kalender niet ongesteld wordt kan ik altijd nog even bellen. Ik heb toen begin maart t/m april ook een cyclus gehad van 57 dagen maar dat was omdat ik in maart gestopt was met de pil. Althans daar ging ik van uit. Na Novella duurde het ook 7 maanden voor ik eindelijk een keer weer ongesteld was. Misschien is mn lichaam in die zin gewoon nie meer zo vlot.. ?
 
@sjamee balen! Maar wel goed dat je nu verder kan en zekerheid hebt... 
@citrus ik heb ze nog nooit gebruikt. Ik wilde ze v.a. na mn menstruatie gaan gebruiken maar.... jaa haha. Dan moet ik eerst ongesteld worden whaha
Sterker nog, ik weet niet eens hoe ze werken. Weet alleen wat ik lees hier op de forum!
 
Ik heb eindelijk een positieve ovulatie test! Ik had het vermoeden al gisteren omdat mijn afscheiding heel erg eiwitachtig en heel veel was. Mijn NOD zit rond 20 juli. Maar ik test sowieso daarna
 
Terug
Bovenaan