Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik sta ook altijd eerst op voor het meten maar heb gemerkt dat 6 of 8 uur wel veel verschil maakt. Ook eerst plassen is minder betrouwbaar bij mij.
Het is volgens mij vooral belangrijk dat je het steeds exact hetzelfde doet qua timing.
@misstangette balen! Succes deze ronde
Hoi meiden! Ik doe ook weer mee voor juni. Vandaag pas ongesteld geworden dus duurt allemaal nog wel even. Ga vanaf dag 10 weer ovu testen gebruiken van CB dus NOD datum komt nog.
6e ronde, 1e kindje! ??
Ik heb nog niet getest. Ben eigenlijk bang voor een positieve test, omdat het dan wel allemaal erg snel gaa (1ste ronde). Heb regelmatig steken, maar dat hoeft niets te zeggen ook. Met vlagen misselijk maar kan ook aan het weer liggen. Voor de rest gaan we het zien of we bezoek krijgen van de rode duivel morgen.
Ik wist niet dat dit topic er was, maar heb hem eindelijk gevonden ?. Aangezien vorige maand mijn cyclus opeens langer was, weet ik niet zeker meer wanneer NOD is, maar de app geeft 25 juni aan, dus voor nu hou ik die maar even aan.
25 juni - 1e kindje - ronde 5
Ik meld me ook weer.
Nod 28 juni. Hopelijk dan met het gezin in Kroatie. Gelukkig ws de vruchtbare dagen nog thuis ;-) Een mini caravan plus kleuter is niet zo ideaal haha Ronde 3, 2e kindje.