F Fietsmama mei 29, 2021 #58 @mamawenst, spannend! Kun je mn naam aanpassen in het startbericht? Mn forumnaam was nog niet aangepast, hoeft niet met achternaam
@mamawenst, spannend! Kun je mn naam aanpassen in het startbericht? Mn forumnaam was nog niet aangepast, hoeft niet met achternaam
F Fietsmama mei 29, 2021 #59 Ehm, ik had mn naam aangepast maar ik blijf hier met achternaam zichtbaar iemand tips hoe dat aan te passen x) Update: gelukt!
Ehm, ik had mn naam aangepast maar ik blijf hier met achternaam zichtbaar iemand tips hoe dat aan te passen x) Update: gelukt!
A ANONYMOUS_USERNAME mei 29, 2021 #60 Ik vind die link wel handig, mag je wel laten staan wat mij betreft ?
N Nijntje mei 29, 2021 #61 @mamawensT oooh indd erg handig?ik zie alleen dat de 1ste 2 dames achter elkaar staan maar dat zal wel zijn gekomen bij het wijzigen?
@mamawensT oooh indd erg handig?ik zie alleen dat de 1ste 2 dames achter elkaar staan maar dat zal wel zijn gekomen bij het wijzigen?
M MamawensT mei 29, 2021 #62 @ wondertjedrie, Iedere keer zet ik alles onder elkaar maar verspringen steeds
A ANONYMOUS_USERNAME mei 30, 2021 #64 @MamawensT Als je het lijstje via de webbrowser aanpast heb je geen last van het verspringen (althans dat had ik). Misschien helpt het?
@MamawensT Als je het lijstje via de webbrowser aanpast heb je geen last van het verspringen (althans dat had ik). Misschien helpt het?