Nod juni 2021

Ik doe ook weer mee!
Ronde 4 kindje 1 NOD 3 juni.

Nu op cyclusdag 15 en beetje zwaar gevoel onder in m’n buik. Vanavond nog maar een keer gezellig maken en dan wachten we het rustig af.

De namen verspringen steeds in het lijstje. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Heb er nu steeds een witte regel tussen gedaan omdat hij anders de volgende naam erachter plakt

Dames ik heb een vraagje,
Gisteren had ik voor de 2e keer deze maand rekbaar slijm. Rond de 15e was de eerste geen (geen positieve ovulatietest gehad, te laat getest denk ik) en gister had ik dat weer. Vanaf gisteren merk ik ook meer pijntjes in mijn baarmoeder. Elke stap die ik zet voel ik. Als ik op een stoel ga zitten voel ik ook een drukkend gevoel op mijn baarmoeder. Alsof die omhoog geduwd wordt.

Wat kan dit zijn ?
Ps: geen positieve ovulatietest zijn vanaf de 15e alleen maar lichter aan het worden.

@MamawensT Vervelend hé.. dat heb ik ook de heletijd als ik het lijstje in de app bijwerk in het mei topic. Doe het nu via m’n laptop, gebruik ik toch dagelijks hihi.

Mijn nod is verschoven 5 dagen later pas een eisprong gehad dus mijn nieiwe nod is ongeveer 5 juni❤️

https://postimg.cc/gallery/wNdyxzv

Ik sluit ook graag weer aan. Mijn NOD is afhankelijk van wanneer mijn ongesteldheid doorbreekt (zal vandaag of morgen zijn) en dan moet ik mn eisprong met ovulatietesten zoeken. Varieert nogal de afgelopen cyclussen (34 - 33 - 44 - 30).
Voor nu hou ik 23 juni als NOD aan. Als hij veranderd geef ik dat nog door :). 1e kindje 4e ronde.

Hier nu op cyclus dag 18 en heb nu al voor de derde dag onder in m’n buik beetje “pijn” de hel dag door. Ik heb een cyclus van 26-28 dagen dus verwachte mijn eisprong tussen dag 12-15. Zou het dan nu toch later zijn? Ik doe geen ovulatietesten omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn en hoop dat het zonder ook raak kan zijn maar twijfel nu toch.
Herkent iemand dit of weet wat het kan zijn?

@flups ik heb meestal zon 24 tot 36 u voor mijn daadwerkelijke eisprong die pijn. Dan bouwt dat op tot een piek en als het webebt is mijn ei gesprongen. Dit is wel in combinatie met ovulatietesten en tempratuur meten. Ik weet niet of jij normaal je eisprong voelt? Het kan zijn dat hij deze keer wat meer moeite heeft tot hij springt dus dat het wat langer duurt dan je eerdere cyclussen? Ik zou het gewoon voor de zekerheid nog een paar keer gezellig maken tot de pijn weg is!

Terug
Bovenaan