Nod juni 2021

Ik zie nu dat de olie die ik pak niet op voorraad is, sorry! Als je voor een andere gaat let er dan op dat het koudgeperst is ? Ps ze hebben dezelfde nog wel op een andere site
https://www.natuurproduct.com/a-46474130/plantaardige-olien/teunisbloemolie-bio/?gclid=EAIaIQobChMI3p_okfTh8AIVFdtRCh2fMgSuEAQYBSABEgIJOfD_BwE#description

Omgekeerde wereld hier: zo blij dat ik nog maar een dun streepje op de zwangerschapstest heb en dat de hcg eindelijk afloopt na m’n miskraam. De vlag kan uit. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met aflopend hcg ipv oplopend ?
Dat betekent wel dat ik eerdaags kan beginnen met ovulatietesten om te kijken hoe m’n cyclus ervoor staat. Voor m’n eerste zwangerschap en voor deze miskraam had ik altijd een super regelmatige cyclus van 28-29 dagen dus hoop dat dat nu niet is aangepast. Dan zou ergens in juni weer een spannende dag volgen ??
We gaan er allemaal voor deze maand ?? hopelijk net zo veel hartjes als de nod mei ronde

Wij gaan zien of het ons is gegund om een tweede te krijgen. De verwacchte NOD is 1 juni, we zijn erg benieuwd of het ons gegund is.

Wij gaan kijken of het ons is gegund om een tweede te krijgen. De eerste ronden NOD 1 juni. We zijn benieuwd

@Kimmmm wat heftig. Ik leef met je mee. ? hopelijk kun je het een plekje geven. Laten we met positieve moed en kracht naar juni toewerken met hopelijk heeel veel hartjes❤

@Kimmmm pfff wat vreselijk. Gelukkig kun je door en hopelijk hoef je niet lang te wachten op een positieve ovulatietest!!!!

Ik sta trouwens op het lijstje met ronde 2 maar het is ronde 3. En volgensmij verspringt het door de link die in het berichtje staat. Denk ik haha! @MamawensT

Hello girls! 

Ik sluit mij ook weer aan! Nod ergens rond 24 juni. Net als Ramboo wil ik 't eigenlijk weer wat meer loslaten deze maand dus zonder ovulatietesten enzo! 

Terug
Bovenaan