Nod juni 2021

Thnx vennetje!
Normaal voel ik eigenlijk niks of een korte steek aan één kant. Dit is steeds het zelfde gevoel, loopt niet op of af..
Nog even gezellig maken kan inderdaad nooit kwaad!:)

Hallo! Ik mag op de lijst. Mijn NOD zal 20 juni zijn. Deze maand alleen wat rustiger aan. Geen ovulatie testen en we zijn er nog niet helaas zeker van of we deze maand wel gaan proberen.

Hi ik sluit me ook weer aan. Weet nog niet precies wanneer ik me NOD heb, want k heb vrij lange cyclussen, maar als ik 40 dagen aanhoud komt ik op 30 juni. Voor nu gok ik daar maar even op.

NOD 30/6 1e kindje, ronde 4

Hoi! Ik doe ook graag mee. Vandaag ongesteld geworden dus we gaan weer een nieuwe ronde in. NOD is 20 juni en dit is ronde 6 voor 1e kindje. 

@Do'x gebruik je al teunisbloemolie? Dit heb ik dus afgelopen cyclus voor t eerst geprobeerd omdat mn cyclussen ook wat langer waren (33-34-44) en dat schijnt dus heel goed te zijn om dit wat in te korten. Afgelopen cyclus kreeg ik mn eisprong op dag 19 ipv 22 dus het lijkt iets gedaan te hebben. Weet natuurlijk niet of het iets voor jou is maar wellicht een tip??

@Vennetje Wat een goede tip! Ik zou het super fijn vinden als m’n cyclus wat korter is. Ben ondertussen al bijna een jaar met anticonceptie gestopt en m’n cyclussen blijven rond de 40 dagen. Ik word er een beetje moedeloos van onderhand.. Ik ga me zeker even in teunisbloemolie verdiepen. Gebruik jij gewoon capsules?

@Do'x nee ik gebruik echt de olie. Ik vertrouw niet zo op capsules wanneer het gaat om olie.. ze kunnen dr zoveel rommel in doen! En olie is gewoon olie toch? Dus ik pak elke dag 15 druppels op een theelepeltje tot aan de eisprong. Dus van de 1e dag van mn menstruatie tot aan de dag dat ik de LH piek heb. Daarna moet je het niet meer pakken. Deze komende cyclus ga ik dan vanaf de eisprong over op tarwekiemolie een theelepeltje per dag. Dat schijnt de goude combi te zijn.
https://www.drogist.nl/cruydhof-teunisbloemolie-vloeibaar-30ml.htm
Dit is de olie die ik gebruik. Hoop dat je er iets aan hebt! ??

Terug
Bovenaan