@WondertjeDrie Nee een vriendin van mij zit eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje als mij. Beide vorig jaar september gestopt met de pil en nu steeds cyclussen van 40 dagen. Zij heeft toevallig bloed laten prikken via de gyn en daar kwam uit dat ze een laag DHEA sulfaat heeft. Volgens mij kan dit duiden op PCOS toch? Vraag me af of hier iemand daar ervaring mee heeft. Ze heeft vrijdag een afspraak dus dan zal ze het wel horen verder.
@LilaX Ja klopt, echt super frustrerend. Ik ben ook bezig met ovutesten maar ik zit nu pas op dag 12. Ik heb mezelf voorgenomen om deze cyclus nog even aan te kijken en dan misschien toch een afspraak te maken bij de huisarts. Ik weet alleen niet of ze me gaan helpen omdat ik dan net nog geen volledig jaar gestopt ben met de pil en pas een paar maanden actief aan het proberen ben. Hoelang ben jij al gestopt met anticonceptie?
@LilaX Ja klopt, echt super frustrerend. Ik ben ook bezig met ovutesten maar ik zit nu pas op dag 12. Ik heb mezelf voorgenomen om deze cyclus nog even aan te kijken en dan misschien toch een afspraak te maken bij de huisarts. Ik weet alleen niet of ze me gaan helpen omdat ik dan net nog geen volledig jaar gestopt ben met de pil en pas een paar maanden actief aan het proberen ben. Hoelang ben jij al gestopt met anticonceptie?