Nod juni 2021

Gefeliciteerd @MamawenstT!
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en die zei me als ik over een week nog niet ongesteld ben dat ik dan even moet bellen en dat we een bloedtestje gaan doen.
ik ben nu 8 dagen overtijd (verrekend op mijn "normale" 28 dagen cyclus.)
Alleen maar negative testen en ook geen symptomen behalve een opgezette buik.

Hoi hoi ik kom nog aanwaaien van de pagina nod mei 2021 ( kon deze pagina steeds niet vinden? )

Ronde 2 letrozol 5mg , kindje 2 en nod 6 juni.

Stiekem op 10 dpo al getest en lichte streepjes op de clearblue early en kruidvat. ???

Hee channie , wat spannend zeg! Ik had 10 dpo ook een heel licht streepje volgende dag al beter zichtbaar. Wilde hem toch zien oplopen om het te geloven.

Gister verloskundige gebeld en 30 juni eerste echo.

https://postimg.cc/gallery/pjvQZpr

Ze lopen mooi op. 1-6 was zo licht dat het bijna niet vast te leggen is. Alle streepjes zijn in het echt duidelijker.

30 juni eerste echo?❤️

Welkom en gefeliciteerd Channie! En ook Mamawenst gefeliciteerd ?
Even een hele andere vraag, weet niet of deze passend is hier. We gebruiken wel eens glijmiddel en had gelezen dat dit juist slecht is (zaaddodend en vertragend). Nu heb ik gekeken en diegene die wij gebruiken is niet dodend maar wel vertragend. Nu is het wel zo dat glijmiddel gewenst is ?ik heb gezien dat je speciale hebt voor als je een kindje wil, iemand hier ervaring mee en aanraders?

Terug
Bovenaan