Nod juni 2021

Dede, ik heb deze maand conceive plus geprobeerd en zoals je ziet heeft het ook gewerkt.

Deze is fijn in gebruik en plakt niet super erg. Blijft goed glad. Vind hem fijner als gewone glijmiddel.

@mamawensT gefeliciteerd ! Ze lopen mooi op! Nu aftellen tot 30 juni!
@Channie spannend!! Laat je ons een fototje zien als de test van 6 juni een streepje heeft??
@DéDé toevallig nu voor komende ronde ook convieve plus aangeschaft. Ik gebruikte altijd speeksel indien nodig, dat schijnt dus ook een no go te zijn omdat de bacteriën de spermacellen aantasten. Ben dus benieuwd of het deze ronde gaat bijdragen ?
Ik reageer deze ronde wat minder. Probeer er wat minder obsessief mee bezig te zijn. Voel me nu weer een stuk beter. Wel 8 dagen bloedverlies gehad wat voor mij lang is, normaal 5 a 6 dagen max. Maar niet extreem veel dus maak me geen zorgen verder. Nu begonnen met ovu testjes. Verwacht mn ei ergens volgend weekend, spannend weer.
Succes voor ons allen, dat het hartjes mag regenen deze maand?

@mamawensT gefeliciteerd!! Lekker genieten nu!

@channie hopelijk loopt het mooi op! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Ik hoop morgen ook een positieve test te hebben! Nog niet ongesteld en nog steeds niet de klachten die ik normaal heb. Ook niet het gevoel dat m’n menstruatie er aan zit te komen. Goede hoop! Spannend!

He @Vennetje ik vroeg me al af hoe het met je ging :) Heb je nog een afspraak gehad met de gynaecoloog? Succes deze ronde! Ik ga ook weer beginnen met ovu testjes, ook net 'klaar' met mijn menstruatie. 
Spannend @Flups, succes!

Ik gebruik al 30 rondes conceive plus maar zoals jullie zien tot op heden geen succes?Het is ook echt niet zo dat je er zwanger door raakt het is alleen niet zaad dodend?

Hoi hoi dames,

Ik kon niet meer wachten dus vandaag op 11 dpo ( 3 dagen voor nod) een clearblue digital en de geeft zwanger 1-2 weken aan en dat klopt?? nu hopen dat hij blijft plakken?

Hier een foto van de test
https://ibb.co/zhw4DFV

Terug
Bovenaan