Nod juni 2021

Hoi meiden, beetje late to the party, maar ik doe ook graag mee! Bleek in januari na 5 maanden proberen zwanger, heb in maart een missed abortion gehad van ons eerste kindje bij 9 weken, eind maart curettage. Nu weer netjes 2x ongesteld geweest en vandaag een positieve ovulatietest. Voor nu weer echt de eerste keer sinds de MA dat we bezig zijn, en het gaat heel goed ? Moet de 18e ongesteld worden als ik het zo zie. Mn cyclus is eigenlijk altijd wel tussen de 26 en 29 dagen. Gefeliciteerd aan de meiden die het gelukt is deze maand ?

@channie oja ik zie het zal ik dan wel overheen hebben gelezen het lijstje is ook zo lang? vruchtbaar begin van de maand

@Channie wauw gefeliciteerd! Had je symptomen of gewoon een gevoel dat het raak was?
@ Flurps super spannend!! Ik duim voor je!
@IsaV lief van je. Ja mijn gyno nog telefonisch gesproken en ze zei dat ik een normale cyclus had deze maand dus nog geen reden voor verdere onderzoeken op dit moment. De 'deadline' is nu wel bevestigd, we mogen tot en met augustus natuurlijk proberen. Duimen dus?
Spannend, samen toewerken naar een mooie eisprong en dan aftellen naar nod!

Nee en ja. Mijn symptomen waren rare vage dromen vanaf 7-8 dpo en ik droom nooit (slaap licht vanwege zoontje) en krampjes rond deze dagen. Voor de rest niet echt pas op 10 dpo licht misselijk in de ochtend

Terug
Bovenaan