Nod juni 2021

Helaas helaas.... Vanmorgen ongesteld geworden (precies op nod).
Je hoopt dan toch nog op een innesteling, maar met alle krampen en ellende er gelijk bij (en alle voortekenen), weet ik het wel zeker. 
Wij gaan weer een maandje verder. Ik lees nog met een schuin oog mee met jullie updates. Heel veel succes! Ik hoop jullie niet weer te zien in het topic nod juli 2021 :p 

Gefeliciteerd weer aan de zwangeren! Zo leuk om te lezen ♥️
Hier bijna mijn NOD, ik verwacht ergens tussen dit weekend en dinsdag. Ik voel me prima, alleen wat gevoelige/jeukende borsten (iemand ooit jeuk gehad daar??) en ik droom veel. Heb hier gelezen dat dat ook een teken kan zijn. We zien het wel, nog even afwachten?

Wat balen voor de dames die ongesteld zijn geworden :-( En idd geen bloed is moed, het lichaam kan rare dingen doen. ik heb 21 juni het kenningsmakings gesprek en op de zelfde dag een echo. ik ben zo benieuwd hoever ik nu echt ben, want blijkbaar ben ik iemand die traag hcg aanmaakt haha aangezien ik op 2 juni nog negatief teste en geen klachten had.(week overtijd) pas maandag had ik zoiets van hoe kan het dat ik zo moe ben. en dinsdag dus een positieve test. die ik in de avond gedaan heb en ik ga komend weekend toch nog een clearbleu doen met ochtend urine en kijken of die dan weer 1-2 weken aangeeft. ik duim voor jullie!

Terug
Bovenaan