Nod juni 2021

Wat is het weer spannend voor iedereen! Ik had woensdag mijn LH piek en veel buikpijn. De nacht van woensdag op donderdag ook nog veel buikpijn. Gisteren minder buikpijn en af en toe steekjes. Nu alleen nog wat vage buikpijn. Ik ga er stiekem maar vanuit dat mijn eisprong gisteren was. Dat zou betekenen dat mijn nod een dag eerder is dan verwacht, we gaan het zien!

@isav je telt vanaf de eisprong, niet vanaf de LH piek. De eisprong is zo'n 24 tot 48 uur daarna.

@ellaB gemiddeld is het 14 dagen maar het kan ook korter of langer?het mag alleen niet te kort zijn

Hier nu 3 dagen vaste smiley daarvoor hartstikke negatief zit meer dan 48 uur tussen nog nooit gehad en meestal zie ik ook een duidelijke oploop ook dat nu niet gehad

@WondertjeDrie, ik had ook 4 dagen op rij een positieve ovulatietest. Deze was vanaf de 5e dag negatief tot nu bijna geen streep te zien. Maar goed, ik hield eigenlijk dit nooit in de gaten met ovulatietesten tot deze maand. Dus weet niet of dat bij mij normaal is. 

Ik hoop dat het bij jou positief blijft. Ik las op inet dat dit soms zelfs een vroege zwangerschap aan kan geven, maar dan moest deze wel positief blijven. 

@Wondertjedrie gek is dat hè, ik had dat de vorige ronde ook.. toen op donderdagochtend een smiley en op zaterdagmiddag nog steeds.. toen voelde ik 's avonds de ei pijn komen. Misschien komt het vandaag bij jou?

@foodlover, succes met wachten! 
@mirtjemirtje, maar dan weet ik dus eigenlijk nog niet vanaf welke dag :D tenminste ik voel dat niet dus heb ik ook geen idee welke dag het dan was. Lekker handig haha.
Ik heb wel al 3 dagen zere tepels en mn temp is nu wel omhoog dus denk wel dat hij al is geweest. Miss niet helemaal goede timing qua gezellig maken maarja het was wel gezellig en dat vonden we nu het belangrijkste deze maand. 
Mijn ovu test is altijd maar 1 dag echt positief.. Is dat raar?
Wie weet @Wondertjedrie is het wel een goed teken dan als je het nog niet hebt gehad :) 

Gefeliciteerd voor degene met een hartje achter hun naam! Wat super om deze maand weer wat zwangerschappen erbij te hebben!
Jammer voor degene die ongesteld zijn geworden. We kennen allemaal die rot teleurstelling, zeker wanneer je zo je best hebt gedaan en alles klopte. Op naar de volgende ronde met positieve moed ?
@Depss ik leef met je mee, hier ook endometriose dus ga altijd kapot van de pijn. 
Ik heb t deze ronde een stuk meer losgelaten en ook minder op t forum geweest maar merk dat ik veel beter in mn vel zit. Ook qua verplichte seks was het deze maand minder druk en dat hielp zoveel!
Nu heb ik even een blijdschap momentje. 3 dagen knipper smiley gehad en volgens de regel 'om de dag seks' moesten we eigenlijk gister weer.. maar ik voelde gewoon dat de piek vandaag zou komen omdat ik mn eierstok al zo goed voelde.. dus we hebben gister overgeslagen en nu ben ik zo blij dat we dat gedaan hebben want vandaag heb ik mn vaste smiley!! En daar ben ik natuurlijk al super blij mee omdat de timing dus perfect is maar ook ben ik zoooo blij dat ik mn lichaam weer een beetje leer kennen en dingen aanvoel.
Ik ben 17 jaar aan de pil geweest en tijdens die periode kon ik blind op mn lichaam vertrouwen. Ik wist wanneer het goed zat en wanneer niet. Nu met t stoppen was alles nieuw en mn hormonen een rommeltje en ben zo opgelucht dat dit dus weer aan het veranderen is.
Wij gaan het einde van de middag gezellig maken en dan op het wachtbankje. Ik denk zelf door de pijn die ik nu voel dat hij morgen gaat springen, dus mijn NOD zou de 26e zijn.
Spannend weer ? ohja en ik ga deze keer nu na de teunisbloemolie tot eisprong ook tarwekiemolie proberen na de eisprong.
Succes allemaal! Op naar meer hartjes!

@Vennetje Wat fijn dat je het een beetje hebt kunnen loslaten. Ik hoop voor je dat minder stress omtrent het zwanger worden een positief effect gaat hebben deze maand. Veel van ons hebben gister of vandaag een positieve ovutest gehad. We lopen dus veelal gelijk op!

@MamawensT Wil je mijn nod nog aanpassen naar 24/6?

Terug
Bovenaan