Nod juni 2021

Ondanks dat ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, vind ik het toch weer spannend worden. Nu 6 dagen dpo, had gister wel soms lichte steekjes in mn baarmoeder regio, maar dat zou wel een snel begin van innesteling zijn.
Merk ook dat ik het heel graag wil, weer aan toe ben na die MA, maar denk ik ook erg teleurgesteld ga zijn als ik niet zwanger blijk (omdat we zo ons best hebben gedaan hahaha). Behoed mezelf er ook een beetje voor daardoor, maar ook vanwege de angst op een tweede miskraam die opnieuw zwanger worden met zich mee brengt.
Pff....

Ik zit inmiddels aan een glas rode wijn en de rode duivels op zn vlaams. Met de endometriose niet leuk:( darm krampen?

Voor de zwangeren gefeliciteerd ?
En de dames die ongesteld zijn geworden shit zeg! Hoop goeds in de volgende ronde?
Hier even tussenuit geweest lekker genoten van de vakantie en verstand op nul??? morgen weer beginnen met werken....
Mijn ovulatie gahad vandaag dus NOD 24-06 1e kindje ronde 8 alweer??

Dames, 
vraagje. Is het bij jullie altijd zo dat je precies 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt. Ik heb namelijk mijn menstuatie gemist, aangezien ik nu 22 dagen overtijd ben en niet positief test. 
Ik weet dus niet precies of ik mijn nod goed heb berekend. Ik dacht dat deze 19 juni zou moeten zijn, dit zou mijn nieuwe menstuatiedag zijn als ik ongesteld was geweest vorige maand. Maar ik had 2 juni een positieve ovulatietest. Ik merk dat iedereen 14 dagen optelt. Zou mijn NOD nu moeten zijn 16 juni? 

@EllaB bij mij is dat niet altijd zo. Dus ik denk ook niet dat het perse voor iedereen geldt. 
@Depss lijkt me heel naar die endometriose ? hopelijk heeft de wijn gesmaakt  ?  
@Babs dat klinkt heerlijk! Ik ben ook wel toe aan vakantie. Wij zitten ook in ronde 8 maar mijn ovulatie was deze maand ineens een paar dagen eerder ??‍♀️ Succes met wachten! Tellen jullie trouwens de dag van de LH piek als ovulatiedag?
@Lissocat snap je verhaal helemaal! Wij hebben ook zo ons best gedaan de afgelopen maanden en de teleurstelling lijkt dan altijd veel groter. Deze maand hebben we minder ons best gedaan en eigenlijk ging dat wel beter, geeft een fijner en rustiger gevoel.Al blijft wachten wel spannend natuurlijk maar probeer niet teveel te verwachten. Ik zal voor je duimen! ??
Ik heb zelfs ook minder mijn best gedaan deze week met gezond eten, heb me wat laten gaan. Beetje jammer maar goed, ik was het even beu! 

Gefeliciteerd alle zwangere meiden!!
En natuurlijk weer super balen voor de meiden die hun menstruatie hebben gekregen!
Ik heb woensdagavond m'n ei gevoeld en gisteren direct weer zere tepels/borsten as usual na de ovulatie. Dus nu weer lekker twee weken wachten.. 

Terug
Bovenaan